A kezdetekben az izomagyúak mekkájaként volt ismert a Golds Gym, amely most nagyobb részesedést kíván elérni a 16 milliárd dolláros piacon új marketingtervével. A cég egészség- és fitnesscenter hálózattá szeretne átalakulni, ahol mindenki megtalálja a számítását a kisgyermekektől a felnőttekig - írja az AdAge.com.
"Fejlődnünk kell" - közölte a Golds Gym senior marketingvezető-helyettese, Joe Flanigan. "Ha nem változtatunk, a fiatalok elfordulnak tőlünk, és nem marad más nekünk, mint a fekete-fehér fotók Arnold Schwarzeneggerről, amit valaha készítettünk róla."
A Gold új reklámkampányt indít a a sajtóban, a televízióban, a rádióban és az interneten egyaránt. A cég új jelszava: "Change Your Body. Change Your Life" (Változtass a testeden, változtass az életeden).
Anélkül, hogy a vállalat teljesen hűtlen lenne 41 éves történelméhez és tradícióihoz - például megtartja az jelképes logót is a testépítő alakjával -
megváltozik a Gym irányvonala. Azt szeretné elérni, hogy ne úgy tekintsenek klubjaira, mint olyan helyekre, ahol a testépítők alakjukkal megfélemlítik az átalakulni vágyó vendégeket - ugyanis ez derült ki a Gym vállalati felméréséből.
"Teljesen át szeretnénk alakítani a szakvéleményt és a közönségünk gondolkodását, emellett el akarjuk feledtetni az emberekkel az izomagyú, megfélemlítő megbélyegzést" - közölte Flanigan. "Van negyven év örökségünk, de hisszük, hogy a márkát új életre kelthetjük".
A Golds Gymnek világszerte 620 klubja van, ebből ötszáz az Egyesült Államokban.