2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Karakteres, a hazai piacon egyedi arculattal jelentkezik a Dreher márka új, 0,33 l-es üvege. A címke eltűnik a Dreher Classic és az Alkoholmentes üvegéről és áprilistól lecsavarható kupakkal és áttetsző, domború üvegben jelenik meg a vendéglátó egységekben.

Láthatóbb tartalom

A folyamatos fejlődésre való törekvés, az állandó megújulás iránti vágy 2007 tavaszán ismét egy újdonság bevezetésére sarkallta a Dreher Sörgyárakat.

2007 áprilisától a 0,33 l-es Dreher Classic és Dreher Alkoholmentes dombormintás üvegben hódít a vendéglátóhelyeken és a nagyobb élelmiszerboltokban. A korábbi átlátszó címkét az üvegből kiemelkedő domború felület váltja fel, hangsúlyozva, hogy mi van a palackban, a kupak pedig kézzel is lecsavarható.

Az új csomagolás bevezetését összehangolt marketing kampány segíti. Áprilisban és májusban támogatóként jelenik meg a márka az RTL Klub által sugárzott Esti Showder és a Helyszínelők című programokhoz kapcsolódóan, valamint a Sport1, a Viasat és a Viva csatornákon.

Természetesen a kampányban a nyomtatott sajtó kínálta lehetőségeket is igyekeznek kihasználni: a következő hetekben a National Geographic, a Figyelő, a Playboy, az IPM, a Pesti Est, és a Magyar Narancs hasábjain jelennek majd meg a Dreher márka hirdetései.

A terméket minél szélesebb fogyasztói körrel szeretnék megismertetni, a kipróbálást ösztönzi a Dont Panic kampány. Meghatározott, a fogyasztói célcsoport körében népszerű, budapesti vendéglátóhelyen kihelyezett Dont Panic kiadványok Dreher kuponokat tartalmazó borítékokat rejtenek, melyek szerencsés megtalálói a kuponért cserébe a 10 Dreheres helyszínen egy 0,33-as Drehert vehetnek át. Az interneten banner hirdetések kísérik a kampányt.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!