A folyamatos fejlődésre való törekvés, az állandó megújulás iránti vágy 2007 tavaszán ismét egy újdonság bevezetésére sarkallta a Dreher Sörgyárakat.
2007 áprilisától a 0,33 l-es Dreher Classic és Dreher Alkoholmentes dombormintás üvegben hódít a vendéglátóhelyeken és a nagyobb élelmiszerboltokban. A korábbi átlátszó címkét az üvegből kiemelkedő domború felület váltja fel, hangsúlyozva, hogy mi van a palackban, a kupak pedig kézzel is lecsavarható.
Az új csomagolás bevezetését összehangolt marketing kampány segíti. Áprilisban és májusban támogatóként jelenik meg a márka az RTL Klub által sugárzott Esti Showder és a Helyszínelők című programokhoz kapcsolódóan, valamint a Sport1, a Viasat és a Viva csatornákon.
Természetesen a kampányban a nyomtatott sajtó kínálta lehetőségeket is igyekeznek kihasználni: a következő hetekben a National Geographic, a Figyelő, a Playboy, az IPM, a Pesti Est, és a Magyar Narancs hasábjain jelennek majd meg a Dreher márka hirdetései.
A terméket minél szélesebb fogyasztói körrel szeretnék megismertetni, a kipróbálást ösztönzi a Dont Panic kampány. Meghatározott, a fogyasztói célcsoport körében népszerű, budapesti vendéglátóhelyen kihelyezett Dont Panic kiadványok Dreher kuponokat tartalmazó borítékokat rejtenek, melyek szerencsés megtalálói a kuponért cserébe a 10 Dreheres helyszínen egy 0,33-as Drehert vehetnek át. Az interneten banner hirdetések kísérik a kampányt.
Menedzsment Fórum