2p

Karakteres, a hazai piacon egyedi arculattal jelentkezik a Dreher márka új, 0,33 l-es üvege. A címke eltűnik a Dreher Classic és az Alkoholmentes üvegéről és áprilistól lecsavarható kupakkal és áttetsző, domború üvegben jelenik meg a vendéglátó egységekben.

Láthatóbb tartalom

A folyamatos fejlődésre való törekvés, az állandó megújulás iránti vágy 2007 tavaszán ismét egy újdonság bevezetésére sarkallta a Dreher Sörgyárakat.

2007 áprilisától a 0,33 l-es Dreher Classic és Dreher Alkoholmentes dombormintás üvegben hódít a vendéglátóhelyeken és a nagyobb élelmiszerboltokban. A korábbi átlátszó címkét az üvegből kiemelkedő domború felület váltja fel, hangsúlyozva, hogy mi van a palackban, a kupak pedig kézzel is lecsavarható.

Az új csomagolás bevezetését összehangolt marketing kampány segíti. Áprilisban és májusban támogatóként jelenik meg a márka az RTL Klub által sugárzott Esti Showder és a Helyszínelők című programokhoz kapcsolódóan, valamint a Sport1, a Viasat és a Viva csatornákon.

Természetesen a kampányban a nyomtatott sajtó kínálta lehetőségeket is igyekeznek kihasználni: a következő hetekben a National Geographic, a Figyelő, a Playboy, az IPM, a Pesti Est, és a Magyar Narancs hasábjain jelennek majd meg a Dreher márka hirdetései.

A terméket minél szélesebb fogyasztói körrel szeretnék megismertetni, a kipróbálást ösztönzi a Dont Panic kampány. Meghatározott, a fogyasztói célcsoport körében népszerű, budapesti vendéglátóhelyen kihelyezett Dont Panic kiadványok Dreher kuponokat tartalmazó borítékokat rejtenek, melyek szerencsés megtalálói a kuponért cserébe a 10 Dreheres helyszínen egy 0,33-as Drehert vehetnek át. Az interneten banner hirdetések kísérik a kampányt.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!