2p

Kihirdették az IN-STORE marketing szaklap által meghirdetett arany lolliPOP verseny győzteseit. A díjakat a Foodapest Szakkiállítás keretében, a jövő héten adják át.

A pályázók összesen öt - tartós display, akciós display, integrált BTL-aktivitás, installáció és hosztesz promóció - kategóriában indulhattak, a 2005. október 1. és 2006. október 1. között megvalósult eszközökkel, promóciókkal - áll az esemény rendezőinek a szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményében.

A verseny győztesei:

tartós display kategória

  • legjobb design, közönség díj: Dinnye display - Branaldi Kft.
  • legjobb technika: Borsodi Interaktív display - Borsodi Sörgyár Zrt.
  • legjobb innováció: Edelweiss felszolgáló kit - Brau Union Hungária Nyrt.

akciós display kategória

  • legjobb design: Lipton display - Cre-Vision Reklám és Szolgáltató Kft.
  • legjobb technika: Rexona Tiniknek papír display - Unilever Magyarország Kft.
  • legjobb innováció: Ferrero instant vár display - Marins Hungary Kft.
  • közönségdíj: Globus papír display - Alfila Reklám és Grafika Kft.

installáció kategória

  • legjobb design: Élő Duna kampány - Café Melange Kft.
  • legjobb technika: Vodafone 3G-fal - Béflex Solutions Kft.
  • legjobb innováció: Vodafone mobiltelefon-töltő display - Béflex Solutions Kft.
  • közönségdíj: Fine Event Lounge - Activity Group Kft.

integrált BTL-aktivitás kategória

  • legjobb design: Campari - Red fashion Tour - Hazay-Decker Marketing Kft.
  • legjobb technika, közönségdíj: Pepsi Max Roadshow - HPS Kft.
  • legjobb innováció: Theodora - Nyerjen lendületet! - HPS Kft.

hosztesz promóció kategória

  • legjobb design, legjobb innováció: Lipton Red Szomjoltó csapat - UP Hungary Kft.
  • legjobb technika: Borsodi Bivaly promóció - A.S.C. New Deal Kft.
  • közönségdíj: Southern Comfort barstorming - Createam Promotion Kft.

Az arany lolliPOP show, a verseny díjátadója a Foodapest Nemzetközi Élelmiszeripar, Ital és Élelmiszer-gépipari Szakkiállítás részeként, 2006. november 21-24. között a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpont 16-os pavilonjában kerül megrendezésre, itt tekinthetik meg az érdeklődők a 2005 és 2006 októbere között a kereskedelmi promóciókban részt vett displayek, installációk és hosztesz promóciók közül a rangos zsűri által kiemelteket, valamint az interneten zajló szavazás közönségdíjas alkotásait.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!