2p

Földbe áll a magyar gazdaság? Okozhat földrengést az amerikai elnökválasztás? Mire lesz elég a kormány akcióterve?
Online Klasszis Klub élőben Pogátsa Zoltánnal!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a közgazdász-szociológustól!

2024. október 31. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az ügyfélszerzés áll a B2B e-mail marketing fókuszában, derült ki egy most közzétett amerikai felmérésből. Érdekes módon az eszközt gyakorlatilag nem tekintik költségcsökkentő tényezőnek a vállalatok.

Az üzleti vállalatok közötti (B2B) kommunikációban is kiemelt szerepe van az eDM-eknek, áll a BtoB Magazine által készített felmérésben, melyet kedden publikált az eMarketer.com. Igaz, a hatás itt is elsősorban azon múlik, hogy a megfelelő címzettekhez a megfelelő üzeneteket juttassák el a hirdetők. A felmérés szerint az egyik leginkább értékesítés fókuszú eszköz az e-mail, hiszen a vállalatok célja döntően a vevőszerzés (29%), illetve az érdeklődés (lead) generálás (29%).

A két fő céltól némileg elmarad a márkával kapcsolatos figyelem fenntartása (18%), és a vevőmegtartás (15%). Érdekes módon a költséghatékonyság az eszköz kapcsán nem játszik szerepet a cégeknél, hiszen csupán 1 százalékuk említette ezt.

A felmérés készítői a legnagyobb kihívásokra is rákérdeztek az e-mail marketing kapcsán. A célcsoport megfelelő megszólítása, az érdekes és releváns tartalom nyújtása a válaszadók többsége (58%) szerint a legnehezebb feladat, igaz, ez tartogatja a legtöbb lehetőséget is, hiszen a jó üzenetekkel jelentősen növelhető a kampányok hatékonysága.

A felmérést végzők arra is rákérdeztek, hogy a vállalatok mit tekintettek a legfontosabb mérőeszköznek, és - nem meglepő módon - az átklikkelési arány (CT) volt a legtöbbször (23%) említett válasz.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!