2p

Az ügyfélszerzés áll a B2B e-mail marketing fókuszában, derült ki egy most közzétett amerikai felmérésből. Érdekes módon az eszközt gyakorlatilag nem tekintik költségcsökkentő tényezőnek a vállalatok.

Az üzleti vállalatok közötti (B2B) kommunikációban is kiemelt szerepe van az eDM-eknek, áll a BtoB Magazine által készített felmérésben, melyet kedden publikált az eMarketer.com. Igaz, a hatás itt is elsősorban azon múlik, hogy a megfelelő címzettekhez a megfelelő üzeneteket juttassák el a hirdetők. A felmérés szerint az egyik leginkább értékesítés fókuszú eszköz az e-mail, hiszen a vállalatok célja döntően a vevőszerzés (29%), illetve az érdeklődés (lead) generálás (29%).

A két fő céltól némileg elmarad a márkával kapcsolatos figyelem fenntartása (18%), és a vevőmegtartás (15%). Érdekes módon a költséghatékonyság az eszköz kapcsán nem játszik szerepet a cégeknél, hiszen csupán 1 százalékuk említette ezt.

A felmérés készítői a legnagyobb kihívásokra is rákérdeztek az e-mail marketing kapcsán. A célcsoport megfelelő megszólítása, az érdekes és releváns tartalom nyújtása a válaszadók többsége (58%) szerint a legnehezebb feladat, igaz, ez tartogatja a legtöbb lehetőséget is, hiszen a jó üzenetekkel jelentősen növelhető a kampányok hatékonysága.

A felmérést végzők arra is rákérdeztek, hogy a vállalatok mit tekintettek a legfontosabb mérőeszköznek, és - nem meglepő módon - az átklikkelési arány (CT) volt a legtöbbször (23%) említett válasz.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!