A vállalat tévéreklámokkal és eladáshelyi kommunikációs anyagok segítségével olyan mosógép családot vezet be a magyar piacra, amellyel a felhasználók szabadon meghatározhatják a mosási ciklus idejét, és nem kell többé kizárólag az előre beépített programokra hagyatkozniuk. A Time Manager mosógépek fejlesztése a fogyasztói igények felmérése alapján történt, így a hirdetésekben is megjelenik a "Thinking of You", alapmotívum, amely immár végigkíséri a cég összes kommunikációját.
Az új termékcsalád bevezetését az Electrolux intenzív televíziós kampánnyal támogatja, melyhez a kreatív munkát a svéd LOWE Brindfors ügynökség készítette, a magyar adaptáció pedig a PanMedia munkája. A reklámkampány 30 és 20 másodperces változatokban fut október elejétől november végéig. A médiakampányt a kereskedelmi partnerekkel történő közös hirdetések, továbbá eladáshelyi kommunikáció és PR tevékenység is erősíti majd.