1p

Televíziós reklámkampánnyal és eladáshelyi kommunikációval erősíti új Time Manager mosógépeinek bevezetését az Electrolux.

Intelligens mosógép

A vállalat tévéreklámokkal és eladáshelyi kommunikációs anyagok segítségével olyan mosógép családot vezet be a magyar piacra, amellyel a felhasználók szabadon meghatározhatják a mosási ciklus idejét, és nem kell többé kizárólag az előre beépített programokra hagyatkozniuk. A Time Manager mosógépek fejlesztése a fogyasztói igények felmérése alapján történt, így a hirdetésekben is megjelenik a "Thinking of You", alapmotívum, amely immár végigkíséri a cég összes kommunikációját.

Az új termékcsalád bevezetését az Electrolux intenzív televíziós kampánnyal támogatja, melyhez a kreatív munkát a svéd LOWE Brindfors ügynökség készítette, a magyar adaptáció pedig a PanMedia munkája. A reklámkampány 30 és 20 másodperces változatokban fut október elejétől november végéig. A médiakampányt a kereskedelmi partnerekkel történő közös hirdetések, továbbá eladáshelyi kommunikáció és PR tevékenység is erősíti majd.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!