1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A magyar direkt marketing piac mérete 2008-ban 39,5 milliárd forint volt, 12 százalékkal több mint a megelőző évben - derült ki a Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) és a Szonda Ipsos közös, évente készített piackutatásából.

A Magyar Reklámszövetség által közölt 2008-as hazai reklámköltésekben a direkt marketing részesedése 16,5 százalékra emelkedett. Ezzel a televízió és a sajtó után, a harmadik legnagyobb részarányt képviseli, emellett ismét a második legdinamikusabban fejlődő terület.

A telemarketing és az adatbázis menedzsment alágazatok erősödtek a legnagyobb mértékben 2008-ban, olvasható a DMSZ közleményében.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!