1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A magyar direkt marketing piac mérete 2008-ban 39,5 milliárd forint volt, 12 százalékkal több mint a megelőző évben - derült ki a Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) és a Szonda Ipsos közös, évente készített piackutatásából.

A Magyar Reklámszövetség által közölt 2008-as hazai reklámköltésekben a direkt marketing részesedése 16,5 százalékra emelkedett. Ezzel a televízió és a sajtó után, a harmadik legnagyobb részarányt képviseli, emellett ismét a második legdinamikusabban fejlődő terület.

A telemarketing és az adatbázis menedzsment alágazatok erősödtek a legnagyobb mértékben 2008-ban, olvasható a DMSZ közleményében.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!