2008. augusztus 12. 10:29

Az immár 16. alkalommal megrendezésre kerülő Sziget Fesztivál népszerűsítésében a Magyar Turizmus Zrt. idén is aktívan részt vesz annak érdekében, hogy minél több érdeklődőt csábítson a fesztiválra, illetve hazánkba.

A Magyar Turizmus Zrt. külképviseletein keresztül számos országban népszerűsíti a Sziget Fesztivált, hogy a rendezvény által minél többen megismerjék Magyarországot mint turisztikai desztinációt, áll a társaság közleményében.

A holland fiatalokat idén májusban a „My city Budapest” elnevezésű, ötnapos kulturális rendezvénysorozat keretében csábították a Sziget Fesztiválra. A program részeként a magyar zenekarok koncertjeinek idején a társaság turisztikai információs anyagokat biztosított a rendezvény látogatóinak.

A holland utazók figyelmét többek közt a sajtóban megjelentetett hirdetésekkel is felhívták az MT Zrt. közreműködésével. A fesztivált plakátkampány során is népszerűsítették az országban, amelynek keretében ötezer holland nyelvű plakátot helyeztek ki. Tavaly ötezer holland érkezett a Hajógyári-szigetre. A Szigeten részt vevő holland fiatalok 70 százaléka két éven belül visszatér Magyarországra.

Franciaországban az MT Zrt. a fesztivál francia ügynökségével közösen kialakított kampánya keretében a marketingkommunikáció szinte teljes eszköztárát alkalmazta. A tavasz folyamán lezajlott bevezető akciókat követően (francia egyetemi városokban Sziget-estek rendezése) június hónapban „beindult a kampány-gépezet”.

Június 2-12. és június 30.-július 13. között 100-100 nagyméretű plakát népszerűsítette a budapesti fesztivált a párizsi metróállomások folyosóin, ahol egy hét alatt több mint hétmillió ember fordul meg. A francia fiatalok ismerik és szeretik a Sziget Fesztivált. 2007-ben több mint 11 ezer francia utazott Budapestre és látogatott el a fesztiválra.

A Sziget Fesztivál évről évre nagyobb népszerűségnek örvend Olaszországban is. Idén többek között az egész országot behálózó rendezvénysorozat, a Sziget Sound Festival keretében csábították az olasz fiatalokat a Hajógyári-szigetre. Az olaszországi Sziget Sound Festival koncertsorozat állomáshelyei között szerepelt a tíz legjelentősebb olasz nagyváros.

A lengyel utazók figyelmét a Társaság DM akció keretében 25.000 címre kiküldött hírlevéllel hívta fel. Szlovákiában elektronikus hírlevélből 140 utazási iroda és 50 médiaszakember értesülhetett a fesztiválról. Izraelből a Timeout, a Maariv, a Hair, a Harel-Moradi PR ügynökség és a Pnai Plus képviselői érkeznek a Hajógyári-szigetre. A fesztivál ideje alatt a belga RTL TV, a Club RTL TV, a Youmake TV, a MINT Rádió és több belga napilap is tudósít.

A társaság a korábbi évekhez hasonlóan információs standdal várja a Szigetre látogatókat a BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht.-val együttműködésben.

Menedzsment Fórum

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.