1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Nestlé Crunch gabonapehely és a Crunch táblás csoki közös promócióját egy országos lefedettséget biztosító Boomerang freecards kampányon keresztül kommunikálta.

A vásárlók 1 db Crunch gabonapehely és 1 db Crunch táblás csoki vonalkódjának beküldésével egy nyereményjátékon vehettek részt, melyen 1000 db kétszemélyes exkluzív Sub Bass Monster koncertjegy került kisorsolásra. A Crunch célcsoport által látogatott kávézókban és szórakozóhelyeken terjesztett, öt különböző kreatívból álló Boomerang képeslap-kampány kimagasló elvételi arányt produkált. A siker titka, hogy a freecardok a célcsoport nyelvén szóltak, vicces, meghökkentő szleng kifejezésekkel hívták fel magukra a figyelmet és mivel az előoldalon nem volt pack shot, sem logó, a reklám nem volt agresszív. (A képeslapot elvevők kivétel nélkül megfordítják a lapot!). A sorozat aktivizálta a gyűjtőket, a jópofa, elküldhető üzenetek pedig másodlagos célcsoport elérést garantáltak. Íme egy példa arra, hogyan lehet olcsó és egyszerű megoldásokkal emlékezetes és rendkívül hatékony freecard kreatívokat alkotni.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!