A vásárlók 1 db Crunch gabonapehely és 1 db Crunch táblás csoki vonalkódjának beküldésével egy nyereményjátékon vehettek részt, melyen 1000 db kétszemélyes exkluzív Sub Bass Monster koncertjegy került kisorsolásra. A Crunch célcsoport által látogatott kávézókban és szórakozóhelyeken terjesztett, öt különböző kreatívból álló Boomerang képeslap-kampány kimagasló elvételi arányt produkált. A siker titka, hogy a freecardok a célcsoport nyelvén szóltak, vicces, meghökkentő szleng kifejezésekkel hívták fel magukra a figyelmet és mivel az előoldalon nem volt pack shot, sem logó, a reklám nem volt agresszív. (A képeslapot elvevők kivétel nélkül megfordítják a lapot!). A sorozat aktivizálta a gyűjtőket, a jópofa, elküldhető üzenetek pedig másodlagos célcsoport elérést garantáltak. Íme egy példa arra, hogyan lehet olcsó és egyszerű megoldásokkal emlékezetes és rendkívül hatékony freecard kreatívokat alkotni.
Nestlé Crunch freecardon is
A Nestlé Crunch gabonapehely és a Crunch táblás csoki közös promócióját egy országos lefedettséget biztosító Boomerang freecards kampányon keresztül kommunikálta.