2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Provokatív beszélgetésre hívták Schobert Norbertet a BrandFestival szervezői a múlt hét végén zajlott konferencián. Bár az ellentmondásos személyiséget nem fogadta üdvrivalgás, azért a paradicsommal dobálása is elmaradt. Az mfor.hu arra volt kíváncsi, hogyan lett egy rendőrből mindenki Norbija.

Nagy dobásokat ígér 2007

Indul Európa fogyasztása

A márka logikus lépések egymásutánjából épült fel, ma már egész termékskálát kínálnak Update logóval. Kezdetben - gyártói kérésre - a Norbi nevet használták, mivel így eladhatóbbak, hitelesebbek voltak a termékek. Ez azonban nem mindenkinek volt szimpatikus, így idővel bevezették az Update brandet.

Ma már arra törekednek, hogy visszahúzzák a piacról a Norbi nevet és vele az effektust. Ennek ellenére a logóban egy kis Norbi felirat maradt, másként nem is lenne védhető a márka, amivel külföldön is megjelennek.

Kövér híresség mindenhol akad

"Mindenhol nacionalizálni szeretném a brandet. Már fogyasztom Horvátország helyi operaénekesét, és máshol is választottunk ki hírességeket" - mondta el az mfor.hu-nak Schobert Norbert, aki a közeljövőben a dél-szláv régióban, Csehországban és Spanyolországban is megjelenik termékeivel.

A nemzetközi terjeszkedés nem saját ötlet volt. Bevallása szerint anyagilag és energiával sem bírta volna, mindenhonnan felkérést kapott: a lefogyások sikere jutott el a határon túlra. Arra törekszik, hogy egységes arculattal és széles termékpalettával jelenjen meg külföldön is.

"Norbi mögött nincs nemzetközi know-how, nem tankönyv ízű, amit csinál. Józan paraszti ésszel lehet jól márkát építeni" - magyarázta Barna Tamás. A szakértő szerint még rengeteg potenciál van a brandben, köszönhetően a folyamatos termékfejlesztéseknek és annak, hogy a korábbi évekkel ellentétben ma már tudatos az építkezés. Az innováció nem is várat soká magára: a nemzetközi piacra lépés mellett 2007-ben megjelennek az Update biotermékek és bébiételek is.

Istvánko Viktória

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!