Nagy dobásokat ígér 2007
A márka logikus lépések egymásutánjából épült fel, ma már egész termékskálát kínálnak Update logóval. Kezdetben - gyártói kérésre - a Norbi nevet használták, mivel így eladhatóbbak, hitelesebbek voltak a termékek. Ez azonban nem mindenkinek volt szimpatikus, így idővel bevezették az Update brandet.
Ma már arra törekednek, hogy visszahúzzák a piacról a Norbi nevet és vele az effektust. Ennek ellenére a logóban egy kis Norbi felirat maradt, másként nem is lenne védhető a márka, amivel külföldön is megjelennek.
Kövér híresség mindenhol akad
"Mindenhol nacionalizálni szeretném a brandet. Már fogyasztom Horvátország helyi operaénekesét, és máshol is választottunk ki hírességeket" - mondta el az mfor.hu-nak Schobert Norbert, aki a közeljövőben a dél-szláv régióban, Csehországban és Spanyolországban is megjelenik termékeivel.
"Norbi mögött nincs nemzetközi know-how, nem tankönyv ízű, amit csinál. Józan paraszti ésszel lehet jól márkát építeni" - magyarázta Barna Tamás. A szakértő szerint még rengeteg potenciál van a brandben, köszönhetően a folyamatos termékfejlesztéseknek és annak, hogy a korábbi évekkel ellentétben ma már tudatos az építkezés. Az innováció nem is várat soká magára: a nemzetközi piacra lépés mellett 2007-ben megjelennek az Update biotermékek és bébiételek is.
Istvánko Viktória