1p

Az iMedia Brand Summit az online média piaci részesedésének bővüléséről számolt be a 2003-as évben.

Az iMedia Brand Summit az online média piaci részesedésének bővüléséről számolt be a 2003-as évben.

A 2002-es 3,1 százalékos arányról 2003-ban 3,3 százalékra emelkedett az online média aránya. Az internetes eladások ennél nagyobb mértékben növekedtek, a 2002-es 2,5 százalékról a teljes kiskereskedelmi forgalom 3,2 százalékára.

Példaként emelhető ki az internetes marketing részarányának emelkedésére, hogy a Masterfoods USA által gyártott Snickers legújabb, Hungriest Player kampánya esetében a piackutatások kimutatták, a fogyasztói panelben mintegy kétszer annyian vásároltak a termékből az online reklámmal találkozó vásárlók közül.

Kapcsolódó anyagok
Meredeken emelkedik az online reklámköltés
Húsz százalékkal növekedett az online marketing piac
Ha feltűnnek a legnagyobb hirdetők
Online marketingre költhetik a reklámbüdzsék 6 százalékát

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!