Az iMedia Brand Summit az online média piaci részesedésének bővüléséről számolt be a 2003-as évben.
A 2002-es 3,1 százalékos arányról 2003-ban 3,3 százalékra emelkedett az online média aránya. Az internetes eladások ennél nagyobb mértékben növekedtek, a 2002-es 2,5 százalékról a teljes kiskereskedelmi forgalom 3,2 százalékára.
Példaként emelhető ki az internetes marketing részarányának emelkedésére, hogy a Masterfoods USA által gyártott Snickers legújabb, Hungriest Player kampánya esetében a piackutatások kimutatták, a fogyasztói panelben mintegy kétszer annyian vásároltak a termékből az online reklámmal találkozó vásárlók közül.
Kapcsolódó anyagok
Meredeken emelkedik az online reklámköltés
Húsz százalékkal növekedett az online marketing piac
Ha feltűnnek a legnagyobb hirdetők
Online marketingre költhetik a reklámbüdzsék 6 százalékát
Növeli részesedését az online média
Az iMedia Brand Summit az online média piaci részesedésének bővüléséről számolt be a 2003-as évben.