1p

Fogyasztóvédelemmel kapcsolatos kérdéseket, panaszokat válaszolnak meg szakértők a panaszfal című honlapon - mondta Siklósi Máté, a weblapot kezelő Érdekvédelmi Tanácsadók Országos Szövetségének (ÉTOSZ) főtanácsadója Budapesten.

A főtanácsadó tudatta, hogy míg Európa legtöbb országában a fogyasztóvédelemmel kapcsolatos panaszokat általában civilek kezelik, addig Magyarországon ezt a feladatot még mindig a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség végzi. Az állami szervhez évente százezer panasz érkezik.

Azt tervezik, hogy a panaszfalon megjelenítik, listázzák azokat a szolgáltatókat, termékeket, amelyek visszaesőnek számítanak a fogyasztók megtévesztésében, közölte Siklósi Máté.

A honlapon semmilyen reklámot nem tűrnek meg és tevékenységüket a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőséggel együttműködve végzik. Harminc órán belül mindenkinek válaszolnak a kérdésére, panaszára, tette hozzá.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!