Diddy célja, hogy luxusmárkává alakítsa a Cirocot, ahogy ezt közvetett módon tette a Courvoisier-vel, a Patronnal és a Cristal pezsgővel azáltal, hogy megemlítette ezeket dalaiban, illetve szerepet kaptak videoklipjeiben is. Diddy további célja, hogy a Ciroc legyen a szilveszteri bulik hivatalos vodkája, írja az AdAge.
A kitűzött cél megvalósítása nem lesz egyszerű, azonban az amerikai zenész számos területen ért már el sikereket: legutóbbi albumai rendre listavezetők lettek, és a neve alatt eladott ruházati termékek sikere is felülmúlta a hozzáfűzött reményeket. A rapper parfümje, az Unforgivable is több pénzt hozott a konyhára, mint a többi híresség hasonló próbálkozása. Az italgyártó és a zenész közös projektje várhatóan 100 millió dolláros hasznot hoz az amerikai énekesnek.
A Diageo és Diddy együttműködése is jól jelzi, hogy az utóbbi időben a rapperek szeretnék megvetni a lábukat a italmárkák népszerűsítésében. 50 Cent annak a Claceau Vitamin Water vállalatnak volt az egyik korai befektetője, amit a Coca-Cola májusban 4,1 milliárd dollárért vett meg, közel 400 millió dolláros hasznot hozva a zenésznek.