2p

Lemondott internetes kampányáról az a koncertszervező cég, amely többek között Britney Spears és Paris Hilton intim fotóival hírdette volna az általa szervezett, ugyancsak extrém viselkedéséről is híres Pink koncertjét. Az ügybe az eseményt szponzoráló Ford is belekeveredett.

A banner kampány Pink "U and UR hands" (Te és a kezeid) című dalára és az ebből készült szlogenre - Nincs jobb hely a kezeidnek? - épült volna, amelyre a választ a hirdetés adta volna meg: "See the real Pink" (Lásd a valódi rózsaszínt). A kampány kétértelműségét a hiányos öltözetű Britney Spears, Paris Hilton, Pink és Lindsay Lohan fotói tették volna még egyértelműbbé. A botrány akkor robbant ki, mikor a Ford közleményt adott ki arról, hogy nem volt tudomása a hirdetés tartalmáról, ő csupán szponzor.

Pink koncertje az MSN Music-ról több hónapon keresztül letölthető, ennek beharangozója lett volna a végül meghiúsult kampány. A Ford bejelentését követően a koncert szervezője, a Control Room ugyancsak közleményben tudatta, hogy eláll a vállalat marketing osztálya által készített hirdetések online alkalmazásától, mivel azok "alkalmatlanok" arra, hogy a leközöljék őket a célsite-okon.

Új megközelítést próbáltunk alkalmazni a website és az azon hirdetett tartalom között, nyilatkozta a marketing osztály egyik munkatársa. Az ötlet végül meghiúsult, a bannerek egyetlen oldalon sem lesznek láthatók.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!