2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

7 perces kisfilmet forgatott a Unilever kozmetikai óriás Catherine Zeta-Jones színésznővel. A szokatlan reklámanyag a Lux sampont hirdeti, és már elérhető a videómegosztó oldalakon.

Az eddig megszokott standard, fél és egyperces reklámfilmek helyett meglepően hosszú 7 perces filmet forgatott a Unilever Catherine Zeta-Jones főszereplésével. A színésznő egy James Bond utánérzésű filmben jóképű férfipartnere közreműködésével lop el egy titkos szérumot, amitől még csillogóbb és lágyabb lesz a nők haja. A romantikus szál mellett persze a motoros üldözés éppen úgy része a filmnek, mint a sampon trükkös eltulajdonítása.



Az Alchemist (Alkimista) címre keresztelt filmnél perszer nem a véletlen műve, hogy a legendás 007-es sztorijára hasonlít, hiszen a forgatókönyvet Jeffrey Caine írta, aki többek a Golden Eye című filmet jegyezte, tudosít a Brandrepublic.com.

A 7 perces verzió mellett természetesen lesz televíziós változata a hirdetésnek. Ami ugyanakkor érdekes, hogy sajtóértesülések szerint a Unilever készíttetett egy 5 perces változatot, amelyet több, a termék számára fontos piacon be fognak mutatni.

A Lux Super Rich Shine kampányát támogató filmet a JWT reklámügynökség készítette, a filmet pedig az angol szöveg mellett kínai és japán nyelvű felirattal látták el. A gyártó reményei szerint az új kampány hozzájárul ahhoz, hogy mindkét távol-keleti országban piacvezetővé váljanak.

Catherine Zeta-Jones számára a reklámfilmek világa nem nevezhető távolinak, hiszen az elmúlt években több világmárka hirdetéseiben is feltűnt. A luxuskozmetikumokat gyártó Elizabeth Arden reklámjai mellett, volt arca a T-Mobile és az Alfa Romeo márkáknak is. A Lux gyártójával 2008 óta áll szerződésben.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!