Az eddig megszokott standard, fél és egyperces reklámfilmek helyett meglepően hosszú 7 perces filmet forgatott a Unilever Catherine Zeta-Jones főszereplésével. A színésznő egy James Bond utánérzésű filmben jóképű férfipartnere közreműködésével lop el egy titkos szérumot, amitől még csillogóbb és lágyabb lesz a nők haja. A romantikus szál mellett persze a motoros üldözés éppen úgy része a filmnek, mint a sampon trükkös eltulajdonítása.
Az Alchemist (Alkimista) címre keresztelt filmnél perszer nem a véletlen műve, hogy a legendás 007-es sztorijára hasonlít, hiszen a forgatókönyvet Jeffrey Caine írta, aki többek a Golden Eye című filmet jegyezte, tudosít a Brandrepublic.com.
A 7 perces verzió mellett természetesen lesz televíziós változata a hirdetésnek. Ami ugyanakkor érdekes, hogy sajtóértesülések szerint a Unilever készíttetett egy 5 perces változatot, amelyet több, a termék számára fontos piacon be fognak mutatni.
A Lux Super Rich Shine kampányát támogató filmet a JWT reklámügynökség készítette, a filmet pedig az angol szöveg mellett kínai és japán nyelvű felirattal látták el. A gyártó reményei szerint az új kampány hozzájárul ahhoz, hogy mindkét távol-keleti országban piacvezetővé váljanak.
Catherine Zeta-Jones számára a reklámfilmek világa nem nevezhető távolinak, hiszen az elmúlt években több világmárka hirdetéseiben is feltűnt. A luxuskozmetikumokat gyártó Elizabeth Arden reklámjai mellett, volt arca a T-Mobile és az Alfa Romeo márkáknak is. A Lux gyártójával 2008 óta áll szerződésben.