Úgy tűnik a Super Bowl iránti nézői érdeklődés nagyobb vonzerőt jelent a hirdetők számára, mint a távolmaradás okozta megtakarítás. Az évről-évre hozzávetőleg 90 millió amerikai tévénézőt vonzó sportesemény a vállalatok számára óriási lehetőség, számos cég itt indítja éves hirdetési kampányát. Sokan külön erre a célra készítenek reklámszpotokat, mivel a családi programnak számító döntőn a reklámnézés afféle külön kategória. Ráadásul a felmérések szerint nem csak a férfilakosság bámulja ilyenkor a képernyőt, hanem a háziasszonyok is oda ülnek. Ehhez persze az is hozzájárul, hogy a szünetekben külön show keretében próbálnak a sport iránt kevésbé elkötelezettek kedvére tenni, megasztárokat szerződtetnek minikoncertekre.
A médiafelhajtás, és a rekordszámú tévénéző így a vállalatok számára komoly kiugrási lehetőséget jelent, amellyel több cég is élni tudott az elmúlt években. Itt alapozta meg például a hírnevét néhány éve a domain regisztrációval foglalkozó GoDaddy.com, vagy korábban az azóta az egyik legnagyobb amerikai biztosítóvá vált Geico.
Mindennek persze ára van, a Super Bowl alatt a reklámidő a legdrágább, percenként 3 millió dollár volt a legutóbbi alkalommal. A 2010 február első vasárnapján megrendezésre kerülő eseményen is mélyen a zsebébe kell nyúlnia annak a társaságnak, aki ott akar lenni. A döntőt közvetítő CBS televíziós társaságból kiszivárgott információk szerint az árak 2,5 illetve 3 millió dollár között lesznek idén. Emellett a foglalások is a legjobb ütemben alakulnak, hiszen a bajnokság még csak éppen elkezdődött, de a döntő reklámhelyeinek a 70 százaléka már elkelt, számolt be az adage.com.
Számos, hagyományosan jelenlevő cég közölte korábban, hogy a mostani Super Bowlról sem akar lemaradni, így hirdetni fog a Careerbuilder, az InBev Anheuser Busch, a PepsiCo, a Coca-Cola, és GoDaddy.com is. Emellett a tavaly debütált dél-koreai Hyundai autógyár kapott kedvet a legutóbbi kedvező tapasztalatok után, így elképzelhető, hogy a korábbi General Motors dominancia után a távol-keleti autóhirdetések lesznek túlsúlyban a döntő alatt.