2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Ugyan világszerte visszaesésről szólnak a reklámpiaci előrejelzések, az egyik legfontosabb fokmérője, a Super Bowl (az amerikai futball-bajnokság döntője) közvetítése során értékesített reklámidő azonban optimizmusra adhat okot. Fél évvel az esemény előtt a hirdetési idő 70 százaléka már elkelt.

Úgy tűnik a Super Bowl iránti nézői érdeklődés nagyobb vonzerőt jelent a hirdetők számára, mint a távolmaradás okozta megtakarítás. Az évről-évre hozzávetőleg 90 millió amerikai tévénézőt vonzó sportesemény a vállalatok számára óriási lehetőség, számos cég itt indítja éves hirdetési kampányát. Sokan külön erre a célra készítenek reklámszpotokat, mivel a családi programnak számító döntőn a reklámnézés afféle külön kategória. Ráadásul a felmérések szerint nem csak a férfilakosság bámulja ilyenkor a képernyőt, hanem a háziasszonyok is oda ülnek. Ehhez persze az is hozzájárul, hogy a szünetekben külön show keretében próbálnak a sport iránt kevésbé elkötelezettek kedvére tenni, megasztárokat szerződtetnek minikoncertekre.

A médiafelhajtás, és a rekordszámú tévénéző így a vállalatok számára komoly kiugrási lehetőséget jelent, amellyel több cég is élni tudott az elmúlt években. Itt alapozta meg például a hírnevét néhány éve a domain regisztrációval foglalkozó GoDaddy.com, vagy korábban az azóta az egyik legnagyobb amerikai biztosítóvá vált Geico.

Mindennek persze ára van, a Super Bowl alatt a reklámidő a legdrágább, percenként 3 millió dollár volt a legutóbbi alkalommal. A 2010 február első vasárnapján megrendezésre kerülő eseményen is mélyen a zsebébe kell nyúlnia annak a társaságnak, aki ott akar lenni. A döntőt közvetítő CBS televíziós társaságból kiszivárgott információk szerint az árak 2,5 illetve 3 millió dollár között lesznek idén. Emellett a foglalások is a legjobb ütemben alakulnak, hiszen a bajnokság még csak éppen elkezdődött, de a döntő reklámhelyeinek a 70 százaléka már elkelt, számolt be az adage.com.

Számos, hagyományosan jelenlevő cég közölte korábban, hogy a mostani Super Bowlról sem akar lemaradni, így hirdetni fog a Careerbuilder, az InBev Anheuser Busch, a PepsiCo, a Coca-Cola, és GoDaddy.com is. Emellett a tavaly debütált dél-koreai Hyundai autógyár kapott kedvet a legutóbbi kedvező tapasztalatok után, így elképzelhető, hogy a korábbi General Motors dominancia után a távol-keleti autóhirdetések lesznek túlsúlyban a döntő alatt.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!