1p

Az America Online Inc. (AOL) tagjai az ünnepek alatt minden eddiginél többet költöttek.

Az America Online Inc. (AOL) mai beszámolója szerint tagjai a karácsonyi ünnepek alatt minden eddiginél többet, 4,6 milliárd dollárt költöttek. A fenti szám amely meghaladja az elemzői várakozásokat azt is mutatja, hogy tagként többet költenek az emberek az interneten, mint egyszerű felhasználóként.

Noha néhány e-commerce cégnek nem volt túl boldog a karácsonya, abban azért az elemzők többsége egyetért, hogy jelentősen nőttek az online értékesítések.

A Merrill Lynch elemzése rámutat arra, hogy az AOL 4,6 milliárdos értékesítése 84%-os erősödést jelent, és az AOL 26 millió tagja biztos alapot jelent, és várhatóan az idei évben további növekedést fognak felmutatni.

A Jupiter Media Metrix elemzésében a 2000 ünnepi forgalomra 11.7 milliárd dollárt várt, amelyből az AOL teljesítménye 46%-ot tett ki. Ez az adat azt mutatja, hogy tagjaik jóval többet vásárolnak, mint az átlagos netezők. Ezt látszik alátámasztani az is, hogy a tagok 75 %-a vásárolt már online, és a karácsonyi e-bevásárlók 95 %-a véli úgy, hogy a következő hat hónapban ezt újra megteszi.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!