Az America Online Inc. (AOL) mai beszámolója szerint tagjai a karácsonyi ünnepek alatt minden eddiginél többet, 4,6 milliárd dollárt költöttek. A fenti szám amely meghaladja az elemzői várakozásokat azt is mutatja, hogy tagként többet költenek az emberek az interneten, mint egyszerű felhasználóként.
Noha néhány e-commerce cégnek nem volt túl boldog a karácsonya, abban azért az elemzők többsége egyetért, hogy jelentősen nőttek az online értékesítések.
A Merrill Lynch elemzése rámutat arra, hogy az AOL 4,6 milliárdos értékesítése 84%-os erősödést jelent, és az AOL 26 millió tagja biztos alapot jelent, és várhatóan az idei évben további növekedést fognak felmutatni.
A Jupiter Media Metrix elemzésében a 2000 ünnepi forgalomra 11.7 milliárd dollárt várt, amelyből az AOL teljesítménye 46%-ot tett ki. Ez az adat azt mutatja, hogy tagjaik jóval többet vásárolnak, mint az átlagos netezők. Ezt látszik alátámasztani az is, hogy a tagok 75 %-a vásárolt már online, és a karácsonyi e-bevásárlók 95 %-a véli úgy, hogy a következő hat hónapban ezt újra megteszi.
Rekordforgalom az AOL-nál
Az America Online Inc. (AOL) tagjai az ünnepek alatt minden eddiginél többet költöttek.