2p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

2011. október 13. és október 19. között háromdimenziós képekkel jelent meg Magyarország legolvasottabb napilapja, a Blikk. Eladási rekordot döntött a 3D-hét első lapszáma október 13-án, mely 245 ezer példányba kelt el.

Októberben elsőként a magyar piacon teljes példányszámában 3D térhatásban jelent meg a Blikk egy héten keresztül. Az október 13-i ingyenes 3D-szemüveget tartalmazó lapszámból majdnem 20 százalékkal több fogyott, mint egy héttel korábban, ugyanazon a napon. Figyelembe véve, hogy a a korábbi héten még zajlott a Blikk Bumm őszi promóciója - amely szintén eladási rekordokat döntött - a növekmény még inkább figyelemre méltó. Ha egy átlagos eladást produkáló héthez viszonyítjuk a számokat, akkor a növekedés valójában több, mint 30 százalékos.

"A speciális lapszám elkészítésében a Ringier szinte teljes vertikuma közreműködött. A szerkesztőség rengeteg 3D-s anyagot készített elő de e mellett számos más társosztály munkája is kellett. A gyártás-adminisztrációs osztálynak fel kellett készülni a speciális, 3D hirdetések kezelésére, a gyártási osztály a 3D szemüveget gyártását szervezte meg, a nyomda megvalósította a szemüvegek behúzását, a terjesztés felmérte a várható, megnövekedett keresletet” – mondta el Papp Gábor, Blikk divízióigazgató.
A 3D hetet támogató kampány során a Ringier fogyasztói és B2B kampányt is szervezett. Ügyfeleknek szóló integrált, "branded content" kampányt szerepelt a Kreatívban: a Blikk 3D szemüvegét ide is behúzták, és ezzel lehetett megtekinteni a társasági rovat térhatású képeit.

2 napos mini kampány futott az RTLKlubon, TV2-őn, VIASAT3-mon, valamint Neon, Class FM-en és a Rádió 1-en. A kreatív terveket a Carbon készítette. A 3D-szemüveg és a 3D-hét támogatója a Media Markt volt.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!