Októberben elsőként a magyar piacon teljes példányszámában 3D térhatásban jelent meg a Blikk egy héten keresztül. Az október 13-i ingyenes 3D-szemüveget tartalmazó lapszámból majdnem 20 százalékkal több fogyott, mint egy héttel korábban, ugyanazon a napon. Figyelembe véve, hogy a a korábbi héten még zajlott a Blikk Bumm őszi promóciója - amely szintén eladási rekordokat döntött - a növekmény még inkább figyelemre méltó. Ha egy átlagos eladást produkáló héthez viszonyítjuk a számokat, akkor a növekedés valójában több, mint 30 százalékos.
"A speciális lapszám elkészítésében a Ringier szinte teljes vertikuma közreműködött. A szerkesztőség rengeteg 3D-s anyagot készített elő de e mellett számos más társosztály munkája is kellett. A gyártás-adminisztrációs osztálynak fel kellett készülni a speciális, 3D hirdetések kezelésére, a gyártási osztály a 3D szemüveget gyártását szervezte meg, a nyomda megvalósította a szemüvegek behúzását, a terjesztés felmérte a várható, megnövekedett keresletet” – mondta el Papp Gábor, Blikk divízióigazgató.
A 3D hetet támogató kampány során a Ringier fogyasztói és B2B kampányt is szervezett. Ügyfeleknek szóló integrált, "branded content" kampányt szerepelt a Kreatívban: a Blikk 3D szemüvegét ide is behúzták, és ezzel lehetett megtekinteni a társasági rovat térhatású képeit.
2 napos mini kampány futott az RTLKlubon, TV2-őn, VIASAT3-mon, valamint Neon, Class FM-en és a Rádió 1-en. A kreatív terveket a Carbon készítette. A 3D-szemüveg és a 3D-hét támogatója a Media Markt volt.
mfor.hu