A T-Mobile ma jelenti be egy az elkövetkező 18 hónapra vonatkozó hosszútávú partnerség létrehozását Robbie Williams rock-ikonnal.
[ajanlo=318][igazitas=left/]A T-Mobile - Robbie Williams partnerség exkluzív mobil tartalomra, azaz élő koncert-közvetítésekre (live streaming), valamint teljes zeneszámok letölthetőségére vonatkozik, és lehetőséget biztosít a rajongók számára, hogy VIP jegyek biztosításával, találkozók, backstage (színpad mögötti) látogatások és koncert utáni partik szervezésével közelről is megismerkedhessenek az énekessel.
Mint arról az mfor.hu már korábban beszámolt, a sztárok reklámértéke az utóbbi időben csökkent, mivel gyakran nem jól pozícionálják a sztárok megjelenését a hirdetésekben. Például David Beckham angol futballválogatott, a Real Madrid játékosával a Vodafone már nem hosszabbította meg az egy évre szóló szerződését.
Menedzsment Fórum
Robbie Williams lesz a T-Mobile reklámarca
A T-Mobile ma jelenti be egy az elkövetkező 18 hónapra vonatkozó hosszútávú partnerség létrehozását Robbie Williams rock-ikonnal. Az együttműködés keretében az énekes exkluzív mobil zenei ajánlatokkal szolgál a közönség számára, turnékon illetve nemzetközi reklámkampányokban vesz részt, melyeknek célja, hogy közelebb hozzák Európa első számú előadóját az előfizetők, rajongók táborához.