Egy brit márka, a divatkellékeket és kabátokat gyártó London Fog legújabb kampányában tűnt fel hiányos öltözékben Eva Longoria és férje a San Antonio Spurs csillaga, Tony Parker. A sztárpáros a London Fog termékei között tűnik fel hiányos öltözetben, olyan módon, hogy miközben a képeken a táskák és kabátok takarásában "semmi nem látszik", a nemiséget és fülledt erotikát igyekeztek a kampány készítői sugallni.
Az efféle reklámokban a mostani sztárpáros előtt a Beckham házaspár már letette névjegyét, akik az Armani fehérnemű kollekcióját hirdették hasonló beállítású fotókon. Hogy a labdarúgó és énekes felesége az olasz márka arcaként közösen nem tűnnek fel, az már hónapokkal ezelőtt eldőlt, amikor kiderült, Victoria Backham nem vállal szerepet a jövőben az Armani termékek promóciójában. Akkor a díva azzal indokolta döntését, hogy a maga tervezte divatkollekcióra kíván koncentrálni, és annak ismertté tételében kíván részt venni.
Néhány hete azonban "felcsillant a remény", hogy a sztárpáros mégis közösen vetkőzzön, bejelentették ugyanis, hogy David Beckham követi feleségét. A szexszimbólumnak tartott sportoló az utóbbi négy évben az Armani cég arcaként számos alsónemű reklámban szerepelt, ám a jövőben a családi kreációkat népszerűsíti. A Los Angeles Galaxy sztárja már több forgalmazóval is előrehaladott tárgyalásokat folytat, a részletek pedig hamarosan napvilágot látnak.
Hogy a történetből napjaink új férfiideál sportolója, Cristiano Ronaldo se maradjon ki, kiderült: az Armani cég sem tétlenkedett máris aláírta jövő évi szerződését az aranylábú középpályással. Ronaldo a vállalat 2010-es tavaszi/nyári alsónemű és farmer hirdetéseiben egyaránt szerepelni fog.