2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Óriási promóciós kampányba kezd a Pantene Pro-V sampon és balzsam termékcsalád megújulása alkalmából. Első lépésként Pantene ruhába öltöztette a 9. születésnapját ünneplő Corát.

Két hétre teríti be a Pantene reklámja a törökbálinti Cora áruház két teljes oldalát. Az 1993 négyzetméter nagyságú poszter műanyag alapú kültéri matricából készült, és az áruház falának teljes letisztítása után került fel a felületre. A közel negyed futballpálya méretű matricát 4 ember ragasztotta fel egy héten keresztül.

A kampány az eddigi legnagyobb promóciónak számít Magyarországon, mivel hipermarket még sosem került ekkora felületen beburkolásra. Másik elem az erős bolti jelenlét is: új Pantene display-ek és poszterek hívják fel a vásárlók figyelmét a samponok és balzsamok kivételesen kedvező árára.

Nem a Procter az egyetlen, amely az utóbbi időben aktívabban kommunikál óriás felületeken. A város több pontján láthatók a Loreál hálóreklámjai és közterületi hirdetései is. De ahogy Boros Anitától, a Procter&Gamble PR-munkatársától megtudtuk, csak véletlen egybeesés, hogy a Pantene megújulása is őszre esik.

A samponreklámra is hatnak a divattrendek

"Nincsenek jelentős szezonális fortélyok a különböző samponváltozatok eladásaiban" - fogalmazott kérdésünkre Boros Anita, azt azonban elmondta, hogy más terméket kínálnak nyárra és télre, mivel ez a két évszak kínálja a legextrémebb helyzeteket a haj számára. Emellett az aktuális divattrendek is beleszólnak a reklámozásba. A ráncfelvarrásra, ami egyszerűbb, letisztultabb designt takar, a szakértő szerint azért volt szükség, hogy a vásárlók még könnyebben megtalálják a szükségleteiknek megfelelő terméket.

Azt is szerettük volna megtudni, miért hosszú hajú nőkkel hirdetik a legtöbb samponreklámot. A trend alól az utóbbi időben egyetlen szpot volt kivétel, amely egy hosszú hajú rocker férfival próbálja eladni termékét. A Procter munkatársa szerint leginkább a hosszú hajon lehet bemutatni a samponok előnyeit: tisztán és egészségesen tartják a hajat, illetve a célcsoportban is több a nagyobb hajkoronával megáldott vásárló.

Istvánko Viktória

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!