Két hétre teríti be a Pantene reklámja a törökbálinti Cora áruház két teljes oldalát. Az 1993 négyzetméter nagyságú poszter műanyag alapú kültéri matricából készült, és az áruház falának teljes letisztítása után került fel a felületre. A közel negyed futballpálya méretű matricát 4 ember ragasztotta fel egy héten keresztül.
Nem a Procter az egyetlen, amely az utóbbi időben aktívabban kommunikál óriás felületeken. A város több pontján láthatók a Loreál hálóreklámjai és közterületi hirdetései is. De ahogy Boros Anitától, a Procter&Gamble PR-munkatársától megtudtuk, csak véletlen egybeesés, hogy a Pantene megújulása is őszre esik.
A samponreklámra is hatnak a divattrendek
"Nincsenek jelentős szezonális fortélyok a különböző samponváltozatok eladásaiban" - fogalmazott kérdésünkre Boros Anita, azt azonban elmondta, hogy más terméket kínálnak nyárra és télre, mivel ez a két évszak kínálja a legextrémebb helyzeteket a haj számára. Emellett az aktuális divattrendek is beleszólnak a reklámozásba. A ráncfelvarrásra, ami egyszerűbb, letisztultabb designt takar, a szakértő szerint azért volt szükség, hogy a vásárlók még könnyebben megtalálják a szükségleteiknek megfelelő terméket.
Azt is szerettük volna megtudni, miért hosszú hajú nőkkel hirdetik a legtöbb samponreklámot. A trend alól az utóbbi időben egyetlen szpot volt kivétel, amely egy hosszú hajú rocker férfival próbálja eladni termékét. A Procter munkatársa szerint leginkább a hosszú hajon lehet bemutatni a samponok előnyeit: tisztán és egészségesen tartják a hajat, illetve a célcsoportban is több a nagyobb hajkoronával megáldott vásárló.
Istvánko Viktória