2p

Lecseréli reklámarcát a Mango divatlánc. A cég, melyet eddig a latin szépség Penelope Cruz képviselt, a jövőben egy szőke színésznőtől, Scarlett Johanssontól várja forgalma növekedését.

Négy év után válik meg a spanyol divatlánc az immár Amerikában élő, de "honfitársnak számító" Penelope Cruztól, és egy ma már a latin dívánál népszerűbb szépséget, Scarlett Johanssont szerződtették reklámarcnak.

Az ügy apró pikantériája, hogy legutolsó filmszerepük közös volt, hiszen a két színésznő játszotta a főszerepet a Woody Allan rendezte Vicky Cristina Barcelona című moziban.

Johansson először a Mango 2009 őszi-téli kollekcióját bemutató kampányban fog feltűnni. Mint a cég tudatta ezt követően a világ 92 országában jelenlevő társaság 1200 üzletében "találkozhatnak" majd a vásárlók a színésznővel.

A cég illetékeseit idéző Brandrepublic.com azt írta, hogy Johanssonra azért esett a választásuk, mert szépsége mellett rendkívüli személyisége. Így azokat a női értékeket testesíti meg, amelyet a független városi nők vallanak, és akiket a Mango is megcéloz.

Az új kampány képeit, egy olasz fotós, Mario Sorrenti készíti, aki 90-es évek elején Kate Mossról készült kihívó sorozatával vált ismertté.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!