Négy év után válik meg a spanyol divatlánc az immár Amerikában élő, de "honfitársnak számító" Penelope Cruztól, és egy ma már a latin dívánál népszerűbb szépséget, Scarlett Johanssont szerződtették reklámarcnak.
Az ügy apró pikantériája, hogy legutolsó filmszerepük közös volt, hiszen a két színésznő játszotta a főszerepet a Woody Allan rendezte Vicky Cristina Barcelona című moziban.
Johansson először a Mango 2009 őszi-téli kollekcióját bemutató kampányban fog feltűnni. Mint a cég tudatta ezt követően a világ 92 országában jelenlevő társaság 1200 üzletében "találkozhatnak" majd a vásárlók a színésznővel.
A cég illetékeseit idéző Brandrepublic.com azt írta, hogy Johanssonra azért esett a választásuk, mert szépsége mellett rendkívüli személyisége. Így azokat a női értékeket testesíti meg, amelyet a független városi nők vallanak, és akiket a Mango is megcéloz.
Az új kampány képeit, egy olasz fotós, Mario Sorrenti készíti, aki 90-es évek elején Kate Mossról készült kihívó sorozatával vált ismertté.