A kampány üzenete, hogy "Ne igyál, amikor vezetsz!", az akció keretében reklámokkal és PR-tevékenysággel próbálja a Bacardi elérni célját.
„Mint a világ egyik vezető égetett szeszes italokat gyártó vállalata eleget teszünk kötelezettségünknek, hogy felhívjuk az emberek figyelmét a felelősségteljes alkoholfogyasztásra” - nyilatkozta Andreas Gembler, a Bacardi Limited elnök-vezérigazgatója.
„Gratulálok a Bacardi Limitednek ezért a kezdeményezésért, amellyel világszerte segítenek felhívni a sofőrök figyelmét erre a kérdésre” - tette hozzá Schumacher.
A Bajnokok Felelősen Fogyasztanak Alkoholt kampányt kezdetben 40 országban indítják útnak. A Michael Schumacher szereplésével készült hirdetés 15 illetve 20 másodperces kivitelben lesz látható a televízióban, a mozikban és az online médián keresztül. A hirdetés szövege, amely Michael szájából hangzik el, így szól: „Amikor inni megyek, a kocsim otthon marad.” Ezen kívül lesz nyomtatott kampány is, amelyben különböző tanácsok hangzanak el Michaeltől, mint például a következő: „Ha szórakozni mész, csak egy rövid jótanács: taxi”.