2p

Michael Schumacher hétszeres Forma 1-es világbajnok lesz a Bacardi Globális Társadalmi Felelősség Nagykövete. A szeszesitalokat gyártó cég célja, hogy a kampánnyal felhívják a figyelmet az ittas vezetés következményire - áll a cég közleményében.

A kampány üzenete, hogy "Ne igyál, amikor vezetsz!", az akció keretében reklámokkal és PR-tevékenysággel próbálja a Bacardi elérni célját.

„Mint a világ egyik vezető égetett szeszes italokat gyártó vállalata eleget teszünk kötelezettségünknek, hogy felhívjuk az emberek figyelmét a felelősségteljes alkoholfogyasztásra” - nyilatkozta Andreas Gembler,  a Bacardi Limited elnök-vezérigazgatója.  

„Gratulálok a Bacardi Limitednek ezért a kezdeményezésért, amellyel világszerte segítenek felhívni a sofőrök figyelmét erre a kérdésre” - tette hozzá Schumacher.

A Bajnokok Felelősen Fogyasztanak Alkoholt kampányt kezdetben 40 országban indítják útnak. A Michael Schumacher szereplésével készült hirdetés 15 illetve 20 másodperces kivitelben lesz látható a televízióban, a mozikban és az online médián keresztül. A hirdetés szövege, amely Michael szájából hangzik el, így szól: „Amikor inni megyek, a kocsim otthon marad.”  Ezen kívül lesz nyomtatott kampány is, amelyben különböző tanácsok hangzanak el Michaeltől, mint például a következő:  „Ha szórakozni mész, csak egy rövid jótanács: taxi”.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!