2p

Michael Schumacher hétszeres Forma 1-es világbajnok lesz a Bacardi Globális Társadalmi Felelősség Nagykövete. A szeszesitalokat gyártó cég célja, hogy a kampánnyal felhívják a figyelmet az ittas vezetés következményire - áll a cég közleményében.

A kampány üzenete, hogy "Ne igyál, amikor vezetsz!", az akció keretében reklámokkal és PR-tevékenysággel próbálja a Bacardi elérni célját.

„Mint a világ egyik vezető égetett szeszes italokat gyártó vállalata eleget teszünk kötelezettségünknek, hogy felhívjuk az emberek figyelmét a felelősségteljes alkoholfogyasztásra” - nyilatkozta Andreas Gembler,  a Bacardi Limited elnök-vezérigazgatója.  

„Gratulálok a Bacardi Limitednek ezért a kezdeményezésért, amellyel világszerte segítenek felhívni a sofőrök figyelmét erre a kérdésre” - tette hozzá Schumacher.

A Bajnokok Felelősen Fogyasztanak Alkoholt kampányt kezdetben 40 országban indítják útnak. A Michael Schumacher szereplésével készült hirdetés 15 illetve 20 másodperces kivitelben lesz látható a televízióban, a mozikban és az online médián keresztül. A hirdetés szövege, amely Michael szájából hangzik el, így szól: „Amikor inni megyek, a kocsim otthon marad.”  Ezen kívül lesz nyomtatott kampány is, amelyben különböző tanácsok hangzanak el Michaeltől, mint például a következő:  „Ha szórakozni mész, csak egy rövid jótanács: taxi”.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!