1p

Maria Sharapova lesz a Sony Ericsson Mobile Communications arca, a sportoló és a társaság négy éves szerződést kötött. A teniszezőnő nemcsak az új kampányokban szerepel majd, hanem a márka nagyköveteként együtt dolgozik majd a vállalat designer csapatával is.

A Sony Ericsson exkluzív, négyéves szponzorációs szerződést írt alá Maria Sharapova teniszcsillaggal, aki így a vállalat első nemzetközi márkanagykövete lesz, közölte a társaság.

Az idén áprilisban 21. életévét betöltő orosz sportolónő részt vesz majd a vállalat új kampányaiban, de emellett együtt dolgozik majd a cég designer csapatával is egyes termékek és kiegészítők fejlesztésében.

A megállapodás a Sony Ericson WTA Tour női tenisz versenysorozat 2005 januárjában megkötött hatéves, 88 millió dolláros névadó szponzorálási szerződését egészíti ki.

Az orosz teniszező nő az elmúlt években nem csak a versenypályákon keresett jól, de a szponzori szerződések is komoly pénzt hoztak a konyhára. Sharapova szerepelt többek között a Canon és a Tag Heuer hirdetéseiben is.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!