2p

Egy friss brit kutatás szerint az email marketing ugyan jelenleg is az egyik fontos eszköze a hirdetőknek az online felületeken, ám a hatékonyságát sokan alábecsülik.

Az email éveken keresztül az angol hirdetők digitális arzenáljának egy fő eleme volt, és sokan becsülik alá ezt az eszközt, jelenleg is ez az egyik legfontosabb elérése a célcsoportnak. Igaz, az elmúlt években szofisztikáltabb lettek az alkalmazott módszerek, és többnyire integrált kampányok keretében használják az emaileket.

Miközben az email marketing kicsit lesajnált dolog lett, és sokan alábecsülik a lehetőségeket, a hirdetők is elismerik, hogy nagyon fontos szerepet tölt be több területen, így javítja a ROI-t, segít leadek és új vásárlók megszerzésében, de az ügyfelek elkötelezettsége is erősíthető ilyen módon.

A brit Direkt Marketing Szövetség felmérése szerint az integrált kampányokat tekintve z online marketing eszközökkel kombinálva volt a leghatékonyabb az eDM-ek használata, a megkérdezettek kétharmada állította ezt. A több válasz megadását is lehetővé tevő kutatás szerint jóval kisebb hozzávetőleg egyharmad-egyharmad volt azon a véleményen, hogy közösségi marketinggel, illetve hagyományos direkt marketinggel érdemes kombinálni. A legkevésbé a PR és a print hirdetésekkel integrálva látták hatékonynak az email marketing alkalmazását.

Nem meglepő folyamat, hogy bár csak a hirdetők negyede hisz az email és a mobil marketing kampányok integrációjában, a korábbiakhoz képest ugrásszerű a növekedés. Igaz, ha más felméréseket veszünk alapul, akkor hogy – országonként eltérően, de - a felhasználók 60-80 százaléka már a mobil készülékén keresztül is nézi az emailjeit, így várhatóan ez a trend a jövőben tovább erősödhet.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!