2006. december utolsó napján, több mint 11 év után távozik Nagy Bálint, a legnagyobb magyarországi telekommunikációs társaság marketing- és társasági kommunikációjáért felelős igazgatója.
1995-ben Public Relations igazgatóként kezdte tevékenységét a valamikori Matávnál, 2000-től kommunikációs igazgatóként ő irányítja a marketingkommunikációs tevékenységet is, majd 2003-tól a Matáv - majd Magyar Telekom - Csoport teljes kommunikációs tevékenységéért felelős vezető.
Több mint 11 éves telekomos pályafutása bővelkedett szakmai kihívásokban, 1995-ös érkezését követően új Matáv arculat, majd privatizáció több fordulóban, pár év múlva tőzsdei bevezetés, 2000-ben márka újrapozícionálás, és nem utolsó sorban a T-márkák bevezetése az elmúlt esztendőkben Magyarországon és külföldön.
Irányítása alatt kommunikációs elismerések sorát nyerte el a vállalat, mind reklámszakmai díjakat (Aranypenge, Effie), mind a cégcsoport szponzorálási, adományozási tevékenységét és ebben vállalt úttörő szerepét elismerő díjakat.
Nagy Bálint utódjának kiválasztása folyamatban van.