A kampány főszereplőivel az idei évben állapodott meg az Adidas által felvásárolt amerikai sportszergyártó. A Reebok Thierry Henry-t augusztus 1-vel szerződtette, míg a nyári vb-n még a Nike-t erősítette. A Reebok vezetői a megállapodás kapcsán korábban azt hangsúlyozták, a lépéssel mindenki számára demonstrálni kívánták, hogy a Reebok Európában is komoly piaci szereplő kíván lenni. Henryhoz hasonlóan nyári igazolás Scarlett Johansson is, a színésznő és a Reebok a "Scarlett Hearts Rbk" cipő és sportruházat kollekció tervezéséről és gyártásáról júliusban egyezett meg.
Thierry Henry lesz a Reebok új kampányának arca
Az Arsenal csatárára épül a sportszergyártó cég legújabb kampánya, amely So You Think You Know Me? (Úgy gondolod, ismersz) szlogennel fut majd. Érdekesség, hogy a világbajnokság idején a francia focisa még a konkurens Nike reklámjaiban tűnt fel.