1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az Arsenal csatárára épül a sportszergyártó cég legújabb kampánya, amely So You Think You Know Me? (Úgy gondolod, ismersz) szlogennel fut majd. Érdekesség, hogy a világbajnokság idején a francia focisa még a konkurens Nike reklámjaiban tűnt fel.

A kampányban a labdarúgón kívül a Reebok egyik régi szponzoráltja, a kosárlabdázó Allen Iverson mellett az aktuális hollywoodi szépség, Scarlett Johansson is feltűnik.

A kampány főszereplőivel az idei évben állapodott meg az Adidas által felvásárolt amerikai sportszergyártó. A Reebok Thierry Henry-t augusztus 1-vel szerződtette, míg a nyári vb-n még a Nike-t erősítette. A Reebok vezetői a megállapodás kapcsán korábban azt hangsúlyozták, a lépéssel mindenki számára demonstrálni kívánták, hogy a Reebok Európában is komoly piaci szereplő kíván lenni. Henryhoz hasonlóan nyári igazolás Scarlett Johansson is, a színésznő és a Reebok a "Scarlett Hearts Rbk" cipő és sportruházat kollekció tervezéséről és gyártásáról júliusban egyezett meg.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!