1p

Az Arsenal csatárára épül a sportszergyártó cég legújabb kampánya, amely So You Think You Know Me? (Úgy gondolod, ismersz) szlogennel fut majd. Érdekesség, hogy a világbajnokság idején a francia focisa még a konkurens Nike reklámjaiban tűnt fel.

A kampányban a labdarúgón kívül a Reebok egyik régi szponzoráltja, a kosárlabdázó Allen Iverson mellett az aktuális hollywoodi szépség, Scarlett Johansson is feltűnik.

A kampány főszereplőivel az idei évben állapodott meg az Adidas által felvásárolt amerikai sportszergyártó. A Reebok Thierry Henry-t augusztus 1-vel szerződtette, míg a nyári vb-n még a Nike-t erősítette. A Reebok vezetői a megállapodás kapcsán korábban azt hangsúlyozták, a lépéssel mindenki számára demonstrálni kívánták, hogy a Reebok Európában is komoly piaci szereplő kíván lenni. Henryhoz hasonlóan nyári igazolás Scarlett Johansson is, a színésznő és a Reebok a "Scarlett Hearts Rbk" cipő és sportruházat kollekció tervezéséről és gyártásáról júliusban egyezett meg.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!