2p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

A Volvo után többségi kínai tulajdonba kerülhet a Saab is. A svédországi gyárban még mindig nem indult újra a június első napjaiban már másodjára leállított termelés az alkatrészellátás akadozása miatt. A pénzügyi nehézségekkel küszködő cég nem tudta teljes egészében kifizetni beszállítóit.

A holland tulajdonos, a Spyker Cars még egy kínai partnert vinne a vállalkozásba, a Youngman Lotus autógyártót, amely a napokban aláírt szándéknyilatkozat szerint 29,9 százalékos részesedést vesz a cégben. Előzőleg a Pang Da kínai autókereskedelmi céggel írtak alá hasonló megállapodást 24,4 százalékos részesedés vásárlásáról. Ezzel a kínaiaknak már 54,3 százaléknyi részvénytulajdona lesz a csoportban, bár a svédek szóvivője szerint "a hatalmi központ" a Saabnál marad.

A két kínai cég összesen 245 millió eurót tesz be a cégbe, és a Kínában forgalmazott Saabok állítólag a Youngman üzemében készülnek majd. Azt egyelőre nem lehet tudni, hogy mikor indul újra a gyártás a Saabnál, de az már biztosra vehető, hogy a nyári szünetet a felére csökkentik, amihez hozzájárult a szakszervezet is.

A Pang Da japán márkákat, Toyota, Honda és Subaru kocsikat forgalmaz Kínában.

A Spyker 2010 elején állapodott meg arról, hogy megveszi a Saabot a General Motorstól.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!