2p

Az Arsenal labdarúgója, a francia Thierry Henry lesz 2007-ben a Tommy Hilfiger egyik arca. A divatcég tervei szerint az új kollekciót immár a világ egyik legismertebb sportolójával fogják népszerűsíteni.

A márka egyfajta nagyköveteként számít a Tommy Hilfiger új arcára, Thierry Henryra. Hat vagy nyolc darabból - a nadrágtól az ingen át a nyakkendőig - áll majd az a kollekció, amelyet a labdarúgó neve fémjelez, közölte a divatcég. A jövőre boltokba kerülő ruhadarabokhoz a ruházati cég szerint az Arsenal sztárja adta az inspirációt. A vállalat ígérete szerint ebből kifolyólag a focista által intenzíven támogatott rasszizmus-ellenes alapítvány, a The One 4 All Foundation fogja megkapni az új termékekből származó nyereséget.

A Tommy Hilfiger vezetői Henry szerződtetése kapcsán szuperlatívuszokban beszélnek a sportolóról, szerintük ugyanis amellett, hogy nagyon kellemes személyiség, igazi győztes alkat, aki méltán kedvenc és példakép a sport szerelmesei számára.

A világbajnokságon ezüstérmet nyert francia játékos az elmúlt időszakban igencsak kapós lett a hirdetők körében, tavasszal előbb a Nike, majd a Pepsi hirdetéseiben tűnt fel, majd a nyár végén a Reebokhoz szerződött. A sportszergyártó cég legutóbbi kampányát, amely So You Think You Know Me? (Úgy gondolod, ismersz) szlogennel futott az Arsenal csatárára építette.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!