Az igazgató úgy vélte, hogy az első félévben 1,2-1,3 millió mobilkészülék talált gazdára a magyar piacon. Hozzátette: a második fél év várhatóan erősebb lesz, mivel a negyedik negyedév mindig jelentős növekedést hoz. Wágner Tibor az MTI-nek közölte, hogy piackutatási adatok hiányában nehéz a magyar piacról pontos adatokat mondani, de becslésük szerint az első fél évben a Sony-Ericsson mobilkészülékeinek részesedése meghaladta a 25 százalékot.
Az igazgató anyavállalati szabályokra hivatkozva nem közölt pontos adatokat a Sony-Ericsson magyarországi árbevételéről és készülékeladásairól, ám annyit elárult, hogy további növekedésben bíznak, főként az új multimédiás készülékek piacra kerülésétől. Wágner Tibor elmondta, hogy a Sony-Ericsson készülékek átlagára 2003. második negyedévében 190 dollár fölé nőtt, az első negyedévi 167 dollárról.
Tovább nőhet a hazai mobilpiac
A tavalyi 2,2 új mobiltelefon helyett idén 2,5 milliót értékesíthetnek a piaci előrejelzések szerint –adott hangot véleményének Wágner Tibor, a Sony-Ericsson közép- és kelet-európai igazgatója.