2p

A Flirt motorvonatok karbantartását és takarítását továbbra is a Stadler Rail Csoport pusztaszabolcsi karbantartóbázisán végzik, miután a cég elnyerte az erre kiírt közbeszerzési eljárást - közölte a MÁV-START Zrt. Kommunikációs Igazgatósága az MTI-vel kedden.

A vállalkozói szerződést az eljárás eredményének kihirdetését követően, a MÁV-START Zrt. és a Stadler Bussnang AG ez év május 7-én kötötte meg.

A Flirt motorvonatok karbantartására és takarítására tavaly októberben írt ki hirdetmény közzétételével tárgyalásos közbeszerzési eljárást a MÁV-START Zrt. A pályázaton harminc évre, 30 darab Flirt típusú motorvonat karbantartására és takarítására jelentkezhettek a vállalatok. Kritérium volt, hogy a motorvonatok 94 százalékának folyamatosan üzemképesnek és forgalomba állíthatónak kell lennie. A MÁV-START Zrt. a Stadler Bussnang AG pályázatát minősítette győztesnek.

A közlemény emlékeztet arra, hogy a MÁV  2006-ban kötött szerződést a Stadlerral 30+30 darab villamos-motorvonat szállítására. 2007 decemberében - az első 30 motorvonat megérkezése után - a MÁV a második 30 Flirt flotta leszállítására is megbízást adott a Stadlernek.

A Stadler a vonatok leszállítását az idén januárban kezdte el, ezekből legkevesebb 7 kocsiszekrényeinek hegesztése és festése már a svájci járműgyártó áprilisban felavatott szolnoki üzemben készül. A 30 motorvonatból álló második flotta utolsó két darabja várhatóan 2010 februárjában áll forgalomba - tartalmazza a közlemény.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!