Pöttyös Túró Bonbon névre keresztelt desszertet dobott piacra a Friesland Hungária Zrt. A prémium kategóriás termék limitált kiadásban, április végéig kapható.
A fejlesztések nyomán az elmúlt években folyamatosan bővült a Túró Rudi termékcsalád. A különböző ízesítések, és kiszerelések után idén, a mátészalkai üzem innovációjának köszönhetően hűtött bonbon előállítására is van lehetőség. A készítmény formabontónak számít, hasonló eddig még sem a hazai, sem az európai piacon nem volt.
"Ahhoz, hogy versenyképességünket megőrizzük a hűtött tejdesszertek piacán, új kategóriákba kell belépnünk, de még jobb, ha magunk hozunk létre új termékkategóriákat az innovációk révén" - fogalmazott Sipos Judit, a Pöttyös üzletág igazgatója. A Pöttyös Túró Bonbon friss túróból készült, vékony, ropogós étbevonattal ellátott praliné. A termék célcsoportja szűkebb a Pöttyös Túró Rudiénál, elsősorban a 25-35 éves, az átlagnál magasabb jövedelmi viszonyokkal rendelkező felnőtteket célozza meg.
A desszert designjáért a Kaméleon Design felel. A termék bevezetését a jól bevált, klasszikus eszközökkel támogatja a Pöttyös csapat: bolti aktivitások, direktmarketing, internetes kampány, kóstoltatás valamint március és április folyamán tévékampány segíti az ismertség növelését. A reklámfilm munkálatai jelenleg is zajlanak, az alkotó a DDB Reklámügynökség.
A bonbon piacra dobása mellett a klasszikus Túró Rudi választéka is kibővül. Az egyik legnépszerűbb családtag, az Óriás Pöttyös Túró Rudi étbevonós változata mellett a fogyasztók igényeire reflektálva február közepétől megjelenik a tejbevonatos variáns.
Menedzsment Fórum