A napilap februárban jelentkezett egy új kampánnyal, mely pimaszságával kívánja felhívni magára a figyelmet. Az új kommunikációs arculat követi a lap 2008 őszén történt megújulását, mely mind a tartalmat, mind a formát érintette. Az új imidzskampány első részében egy kisfiú szemtelenkedik egy felnőttel, meglehetősen sajátos stílusban. A kreatív terveket a Carbon Group készítette.
A hitelesség érdekében az ügynökség profi színészeket keresett, hiszen a markáns alakítás elsődleges szempont volt. Végül a választás Szabó Győzőre esett. "Győző nagyon ismert, és szokatlanul széles célcsoport számára hiteles színész. Az egyik oldalról igazi közönségsztár a Valami Amerika 1-2, a Megy a Gőzös vagy az Egy bolond százat csinál filmek által, ugyanakkor komoly színházi szerepei és a Beugró jóvoltából a magasabb státuszú célcsoporthoz is közel áll. Általa és a Carbon kreatív terveivel a Blikk márka olyan kommunikációt kap, amely ki fog tűnni a reklámzajból" - mondta Baranyai Szabolcs, a Blikk marketingvezetője. Győző partnere a Somogyi Mátyás András.
A kampány tévében, rádióban, közterületi, sajtó valamint online felületeken fut. Újabb sorozat-reklám született: a két szereplő és az új arculat hosszú távon támogatja a Blikk márkát. Az idei évben több alkalommal is látható lesz a két szereplő újabb Blikk-kampányokban.