2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Dr. Csépe Andrea személyében tapasztalt szakember érkezik a GfK Healthcare szektorába.

Csépe Andrea

2013 júliusától Csépe Andrea vezeti a GfK Healthcare szektort Client Group Lead pozícióban. A szakember közgazdászként diplomázott. Külkereskedelmi, bankmarketing és FMCG marketing területen szerzett tapasztalatait kamatoztatva 1998 óta dolgozik a gyógyszeriparban különböző pozíciókban, illetve tanácsadóként. Kiemelt szakterülete a DTC (Direct-To-Consumer) betegkommunikáció, amely témában doktori disszertációját summa cum laude minősítéssel védte 2007-ben. Az Innovatív Gyógyszergyártók Szövetségénél többek között a hazai egészségügy kiemelt témáit érintő és a döntéshozók véleménytérképét feltáró „Magyar egészségÜGY” koncepció kidolgozója, projektvezetője. A Terápiás Együttműködésért az Egészségügyben (TEREK) Közhasznú Egyesület alelnöke, és egyik szerzője a „Terápiás együttműködések rendszere” című fehér könyvnek.Csépe Andrea 2008 óta a Budapesti Üzleti és Kommunikációs Főiskola docense.

Fő feladatai a GfK-ban client group leadként a Healthcare üzletág stratégiai terveivel összhangban a hozzá tartozó ügyfélcsoport értékesítési stratégiájának meghatározása és megvalósítása, az ügyfélcsoportban dolgozó csapat irányítása, a működőképes ügyfélcsoport-szervezet fenntartása, az ügyfélcsoporthoz tartozó ügyfélportfólió gondozása, megtartása és fejlesztése, az ügyfélcsoport bevételeinek növelése.

A GfK Csoport új stratégiájának meghirdetésével elkezdődött egy új, integrált globális szervezet kialakítása, amelyben Dr. Lantos Zoltán, a terület ügyfélkapcsolati igazgatója is szerepet kapott. A szakember 2013. április 1-től globális pozícióban (Product Manager for Health and Consumer Health, Brand and Customer Experience) folytatja pályafutását a GfK-nál.

Feladata, hogy mind a hagyományos gyógyszeripari és egészségügyi területen, mind az egészségügyi fogyasztási cikkek piacán felépítse és képviselje a GfK új megközelítését, amely a piackutató vállalat márkázással, kommunikációval, ügyfél-elégedettséggel és lojalitással kapcsolatos kutatásait innovatív közös platformon jeleníti meg ügyfelei felé.

További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!