Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálja, hogyan gondoskodunk adatai védelméről.
Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működéshez. További információ
Elfogadom
EUR/HUF 356.81 -0.4 USD/HUF 293.07 -1.1 CHF/HUF 331.19 -0.3 GBP/HUF 400.57 -3.5 BTC/USD 32634 +21
  • Bejelentkezés
    Bejelentkezés

    E-mailen küldtünk egy linket - kérjük, ellenőrizze postafiókját.

    Még nem regisztrált? Regisztráció itt
    Elfelejtette jelszavát? Jelszó visszaállítás itt
  • Előfizetés
FRISS
MFOR
  • Friss
  • Koronavírus
  • Makró
  • Vállalatok
  • Befektetés
  • Személyes pénzügyek
  • Kalkulátorok
  • Videók
  • Konferenciák
Varsó jogi lépéseket mérlegel, ha a Pfizer nem pótolja kiesett szállítmányait
7 órája

Varsó jogi lépéseket mérlegel, ha a Pfizer nem pótolja kiesett szállítmányait

Százmillió embert oltana be száz nap alatt Biden
11 órája

Százmillió embert oltana be száz nap alatt Biden

Utazási korlátozásokat vezethet be az EU
11 órája

Utazási korlátozásokat vezethet be az EU

EU-s tárgyalás kezdődött a koronavírusról - Orbán Viktor nem akar Brüsszelre várni
23 órája

EU-s tárgyalás kezdődött a koronavírusról - Orbán Viktor nem akar Brüsszelre várni

Mérföldkőhöz értünk: prémium tartalmakat kínál az Mfor és a Privátbankár.hu

Mérföldkőhöz értünk: prémium tartalmakat kínál az Mfor és a Privátbankár.hu

Sok éve dolgozunk ezért, és most elérkezettnek látjuk az időt arra, amiről már többször írtunk, beszéltünk: a minőségi tartalmainkat előfizetésért kínáljuk olvasóinknak. Cikkeink túlnyomó többsége továbbra is szabadon olvasható marad, de hiszünk abban, hogy a kiegyensúlyozott, sokoldalú, komoly munkával készülő cikkeink elnyerik olvasóink tetszését, és az olyan szakmai elismerések, mint a Minőségi Újságírásért Díj mellett méltónak találtatunk az Ön előfizetésére is.

GfK Hungary

 

 

Önnek is van 2,4 millió elkölthető forintja? Mert a szomszédjának igen

Önnek is van 2,4 millió elkölthető forintja? Mert a szomszédjának igen

2019. október 21. 13:17

Egy friss felmérés szerint átlagosan ugyanis 2,4 millió forint a magyarok elkölthető pénze, az országon belül azonban tovább mélyült a szakadék.

Nő a szakadék a budapesti szegények és gazdagok között

2015. november 10. 18:25

Idén az európai átlag 38,4 százalékából gazdálkodhatnak a magyarok a tavalyi 37,7 százalék után, ezzel 42 európai ország közül Magyarország harmadik éve a 31. helyen áll - derül ki a GfK Vásárlóerő tanulmányának adataiból.

Tovább nyílt a "vásárlóerő-olló"

2014. november 5. 12:49

Jelentősebb átrendeződés nem történt az elmúlt egy évben, de a leggazdagabb és a legszegényebb magyarországi településeken élők vásárlóereje közötti különbség tovább nőtt - derül ki a GfK piackutató szerdán Budapesten ismertetett tanulmányából.

A tavalyi év eleji szintre esett a fogyasztói bizalom

2014. október 1. 17:07

A GfK fogyasztóibizalom-indexe idén a harmadik negyedévben mintegy 15 ponttal csökkent; mind a fogyasztói bizalom, mind a fogyasztói várakozások indexe a tavaly év eleji értékre esett vissza - közölte a piackutató intézet szerdán.

Többéves csúcson a vásárlási hajlandóság

2014. július 3. 10:19

A GfK vizsgálata szerint a vásárlási hajlandósági index 148,9 ponton áll, csaknem 12 pontos növekedést követően értéke elérte hároméves csúcsát Magyarországon.

Mobilon netezik a lakosság fele

2014. május 15. 13:49

Már a magyar lakosság 51 százaléka internetezik mobileszközén keresztül, a tavalyi 39 százalékkal szemben - közölte a GfK piackutató intézet csütörtökön az MTI-vel.

A hipermarketek kárára nőttek a sarki boltok

2014. április 2. 14:34

A hazai láncok és a hipermarketet estek vissza a kereskedelmi csatornák részesedését vizsgáló kutatás szerint, míg az online értékesítés erősödött. A GfK adatai szerint nem nőttek a háztartások napi fogyasztási cikkekre fordított kiadásai.

3 éves csúcson a fogyasztói várakozások

2014. március 27. 09:16

A GfK komplex fogyasztói bizalom indexe enyhén emelkedett az idei első negyedévben, a fogyasztói várakozások pedig 2011 márciusa óta nem voltak ilyen magasan Magyarországon, ami elsősorban annak köszönhető, hogy a megkérdezettek optimisták mind a saját anyagi, mind pedig az ország gazdasági helyzetének megítélésében.

15 százalékkal többet költöttünk idén okostelefonra, tabletre

2013. december 10. 10:49

Harminc százalékkal bővült a telekommunikációs piac forgalma az idén a harmadik negyedévben a tavalyi év azonos időszakához viszonyítva - közölte a GfK Hungária kedden az MTI-vel.

A zselés szaloncukor verhetetlen a magyaroknál

2013. december 5. 19:04

Az élelmiszer piac egészén évről évre megfigyelhető a szezonális hatás erősödése, ami a csokoládépiacon is megmutatkozik - derül ki a GfK legfrissebb elemzéséből.

Új client group lead a GfK-nál

2013. július 23. 15:52

Dr. Csépe Andrea személyében tapasztalt szakember érkezik a GfK Healthcare szektorába.

Jobb a kedve a magyarnak, de még nem akar vásárolni

2013. június 26. 08:25

Hosszas mélyrepülés után a GfK Hungária komplex fogyasztói bizalom indexének értéke 2013 júniusában immár három negyedéve emelkedik. A fogyasztói várakozások az ország gazdasági helyzetének rövid távú optimista megítélése okán erőteljesen javultak, a vásárlási hajlandóság egyelőre még stagnál. A munkanélküliségre és inflációra vonatkozó várakozások számottevően nem változtak, a család reáljövedelmének prognózisát és a hitelfelvételi kedvet illetően némiképp nőtt a borúlátás mértéke.

GfK: a rezsicsökkentés jót tett a közérzetünknek

2013. április 2. 11:07

Idén márciusban mintegy 27 pontnyit emelkedett a GfK Hungária Komplex Fogyasztói Bizalom Index. A Vásárlási Hajlandóság Index értéke 11 ponttal, míg a Fogyasztói Várakozások Indexének értéke 41 ponttal magasabb mint tavaly decemberben. A háztartások bizakodóbbak mind saját anyagi helyzetük, mind az ország gazdasági esélyeit illetően, írja a GfK az mfor.hu-nak küldött közleményében.

Négyből egy háztartás kosarába kerül sonka húsvétkor

2013. március 27. 16:55

A GfK Hungária háztartások napi fogyasztási cikk vásárlásait monitorozó Háztartáspanel adatai azt mutatják, hogy hagyományokat követve húsvéti édességet a csokoládévásárláson általában spóroló, legalacsonyabb jövedelemmel rendelkezők is vásárolnak – elsődlegesen hipermarketekben.

Kényszerből vásárol tudatosan a magyar

2013. március 20. 17:15

Nem volt könnyű helyzetben a hazai napi fogyasztási cikk kiskereskedelem 2012-ben. A háztartások kiadásai évek óta változatlanok, a fogyasztókat a gazdasági körülmények egyfajta kényszertudatosságra ösztönözték. A legtöbb kategóriát érinti a kereslet visszaesése és vásárlói körének szűkülése. Az idei évre optimista forgatókönyvek szerint sem várható a forgalom egy százaléknál jelentősebb bővülése - derül ki a GfK legfrissebb felméréséből.

GfK: enyhén javult a fogyasztói hangulat

2013. január 9. 14:34

2012 utolsó negyedévében minimális mértékben, de emelkedett a GfK Hungária Komplex Fogyasztói Bizalom Indexének, s vele együtt a Vásárlási Hajlandóság Index értéke is, míg a Fogyasztói Várakozások Indexének értéke stagnált. Némi pozitív elmozdulás a fogyasztói várakozások terén volt észlelhető, aminek hátterében az áll, hogy a háztartások enyhén bizakodóbbak saját anyagi és az ország gazdasági esélyeit illetően, olvasható a GfK közleményében.

GfK: borúsan várjuk az árak emelkedését

2012. október 4. 08:16

A harmadik negyedévben újra csökkent a GfK Hungária Komplex Fogyasztói Bizalom Indexének, s vele együtt a Vásárlási Hajlandóság és a Fogyasztói Várakozások Indexének értéke is. Minden második honfitársunk a munkanélküliek számának növekedésére, valamint a fogyasztói árak emelkedésére számít az elkövetkező egy évben, olvasható a GfK mfor.hu-nak elküldött közleményében.

A hitelreklámokat szeretjük, magát a terméket már nem

2012. szeptember 24. 12:04

A hitelajánlatokat népszerűsítő hirdetések ismertsége és kedveltsége nem változott az elmúlt négy évben, ám az ilyen reklámok mozgósító hatása a válság előtti érték felére esett vissza - derül ki a GfK Hungária legfrissebb felméréséből.

Átlagosan 10 százalékkal drágultak az iskolaszerek

2012. szeptember 23. 06:16

Átlagosan 10 százalékkal kerültek többe az idei iskolakezdéskor a tanszerek az egy évvel ezelőttihez képest a GfK Hungária adatai szerint.

GfK: élelmiszereken és ruhákon spórol a magyar

2012. szeptember 13. 08:01

Egyre kevesebbet költünk élelmiszerre, élvezeti cikkekre és ruházkodásra is. Egy friss felmérés szerint az idei évben továbbra is folytatódik ez a csökkenő trend, mely jövőre stagnálhat - derül ki a GfK kutatásából.

GfK: jól fogynak a dobozos jégkrémek az idén

2012. augusztus 8. 13:55

Jelentősen nőtt a családi dobozos jégkrémek forgalma a tavalyihoz képest: a GfK Hungária piackutató adatai szerint az idén a második negyedévben ötödével több ilyen jégkrémet vettek a magyarok mint az előző év azonos időszakában.

Naponta 3,5 órát internetezik az átlag magyar

2012. július 10. 08:28

2011-ben átlagosan a 15 és 49 közöttiek naponta átlagosan 201 percet töltöttek internetezéssel, idén ez a szám már 207-re emelkedett. A megkérdezettek többsége változatlanul PC-n, vagy laptopon szörföl a neten.

GfK: nagyobb munkanélküliséget vár a magyar, és nem akar hitelt

2012. július 3. 10:04

Bár továbbra is jelentősen elmarad az elmúlt két év azonos időszakában mért értéktől, 2012 júniusában emelkedett a GfK Komplex Fogyasztói Bizalom Indexének értéke az első negyedévhez képest. Ezzel együtt némiképp javult a háztartások saját anyagi helyzetének és az ország következő 12 hónapban várható gazdasági helyzetének megítélése. Ugyanakkor egyre nő azoknak az aránya, akik nem tartják alkalmasnak az időt bárminemű hitel felvételére, olvasható a GfK közleményében.

A malacot szereti legjobban a magyar

2012. június 12. 10:10

A húsok közül a magyar háztartások legtöbbet csirkét és sertést vásárolnak: tavaly a lakosság a friss és tőkehúsra kiadott mintegy 230 milliárd forintjának 37 százalékát a csirke-, 46 százalékát pedig a sertéshús vásárlása adta - derül ki a GfK Hungária piackutató intézet felméréséből.

GfK: az áremelkedés miatt nőtt tavaly a pékáru forgalma

2012. május 8. 10:01

Az árak emelkedése miatt tavaly mintegy tizedével nőtt a pékáru forgalma. A GfK Hungária piackutató intézet szerint egy magyar háztartás jellemzően 5-6 naponta vesz két kilogramm kenyeret, főként a hazai láncok valamely kisebb üzletében, független kisboltban, vagy pékségben.

GfK: megduplázódott a piacok árbevétele az elmúlt tíz évben

2012. május 3. 10:43

Duplájára nőtt a piaci vásárlások értéke az elmúlt tíz évben a GfK Hungária kutatóintézet adatai szerint. Elsősorban a fővárosban, illetve a nagyvárosokban élők járnak piacra, ahol főként friss árut szereznek be.

Magas nyugdíjat várnak a magyarok, de nem tesznek érte

2012. április 18. 10:13

A magyarok többségének a valóságtól elrugaszkodott álmai vannak majdani nyugdíjával kapcsolatban: minden harmadik ember a jelenlegi jövedelmét szeretné megkapni öregkorában ellátásként, további 11 százalék pedig ennél is magasabb nyugdíjat vár el. Ugyanakkor kevesen tesznek ezért bármit is, egy friss felmérés szerint az emberek 58 százalékának semmilyen nyugdíj-előtakarékossága nincs. Mfor.hu-tudósítás.

Soha nem volt még ilyen alacsony a magyarok vásárlási hajlandósága

2012. április 12. 10:22

A GfK komplex fogyasztói bizalom indexének értéke emelkedett, és a fogyasztói várakozások is javultak. Ugyanakkor a kereskedelem számára nem kecsegtet túl sok jóval a tény, miszerint a vásárlási hajlandóság a valaha mért legalacsonyabb szintre süllyedt az első három hónapban, olvasható a GfK közleményében.

A negyvenes vagy idősebb háziasszonyok nagybevásárlásai mozgatják a húsvéti piacot

2012. április 3. 12:42

Az ünnepek idején nem feltétlenül elsődleges szempont az alacsony ár, a drágább termékek is az átlagosnál szélesebb vásárlóközönséget vonzanak - közölte kedden a GfK Hungária.

Trükkökkel és akciós termékekkel éltük túl a 2011-es áremeléseket

2012. március 27. 09:07

Átalakuló vásárlási szokásokkal, az olcsóbb termékek előtérbe helyezésével, az élvezeti cikkek visszafogásával, illetve a diszkont üzletláncok gyakoribb felkeresésével reagáltak tavaly a magyarok az egyre nehezebb makrogazdasági körülményekre. Mfor.hu-tudósítás.

A hiper- és a szupermarketekben költünk legtöbbet élelmiszerre

2012. március 13. 15:40

A vásárlók a hiper- és a szupermarketekben költik a legtöbbet élelmiszerre - közölte a GfK Hungária Piackutató Intézet kedden.

Nyolc éves mélyponton a megtakarítással rendelkezők száma

2012. február 23. 17:52

2011-ben a magyar lakosság mindössze 18 százaléka rendelkezett valamilyen banki megtakarítással, ami 2004 óta a legalacsonyabb arányt jelenti - derül ki egy friss felmérésből.

15 ezer munkahely szűnhet meg a trafiktörvény miatt

2012. február 21. 18:50

A dohánykereskedelem állami monopóliummá tételével 15 ezer munkahely szűnhet meg a kiskereskedelemben. Ugyanakkor a feketekereskedelem újbóli bővülését eredményezheti a törvénytervezet elfogadása, és csökkentheti a költségvetés bevételeit is.

Tovább romlott a hazai fogyasztói hangulat

2012. január 6. 08:58

Egyre kevésbé bízik a lakosság az ország gazdasági kilábalásában, legalábbis ezt mutatják a GfK Hungária fogyasztói bizalom indexének 2011. decemberi adatai. A komplex mutató szinte valamennyi elemének értéke romlott: visszaestek a fogyasztói várakozások és a jellemzően korrekciós hatással bíró karácsonyi szezon ellenére mérséklődött a vásárlási hajlandóság. A tartós fogyasztási cikkek iránti kereslet vélhetően az évvégi ajándékvásárlási láz miatt enyhén emelkedett.

2006 óta csökken a karácsonyi szezon jelentősége

2011. december 6. 12:58

A napi fogyasztási cikkek (FMCG) piaca az elmúlt évek legjobb karácsonyi szezonját 2006-ban zárta és bár 2010-ben enyhült a negatív trend, a 2006-os szinttől még így is elmarad a kiskereskedelem teljesítménye - közölte a GfK Hungária Piackutató Intézet kedden.

Divatból mobilinternetezik a magyar

2011. augusztus 31. 08:40

Több olyan közösségi funkciót azonosított a GfK Hungária online felmérésében, amely fokozott igényt, keresletet támaszthat a hordozható interneteszközök iránt. A GfK Hungária 2011 első negyedévében Digital Connected Consumers néven végzett online kutatása részletesen feltérképezi azt, hogy milyen internetes tartalmak, illetve fogyasztói attitűd áll a hordozható eszközökön való internetezés gyors terjedésének hátterében. A vizsgálatból – egyebek mellett – kiderül, hogy a közösségi funkciók és a mobil internetezés egymást támogatják.

Az erős frank még jobban tönkreteheti a hangulatunkat

2011. augusztus 5. 13:04

Pozitív változás tapasztalható a magyar fogyasztói bizalmi index trendjében 2011 júniusában - derült ki a GfK Hungária Európai Fogyasztói Hangulat felméréséből.

Megbízható szakmák: a tűzoltók a királyok

2011. július 2. 07:31

Továbbra is rendületlen a tűzoltók iránti bizalom hazánkban. Mellettük a postások és a tanítók, tanárok élvezik még a legnagyobb bizalmat. A jótékonysági szervezeteket övező bizalom évről évre növekedést mutat. A listát idén is az újságírók és a politikusok zárják – derül ki a GfK Csoport által végzett felmérés eredményeiből.

Zöldség-gyümölcs: csak a magyarok harmada nézi, hogy hazait vegyen

2011. június 28. 09:13

Sok a zöldség-gyümölcs vásárló, ám az egy főre jutó mennyiség kevés. A friss áruhoz elsősorban piacokon jutunk hozzá - derült ki a GfK Piackutató Intézet legutóbbi felméréséből. Mfor.hu-tudósítás.

GfK: egyre kevesebbet költenek ruházkodásra a háztartások

2011. április 21. 08:22

A magyar háztartások fogyasztási kiadásában az elmúlt években mindössze 3-4 százalékot tett ki a ruházkodás, mivel 2008 óta fokozatosan egyre kevesebbet költenek ruhára, cipőre és kiegészítők vásárlására a fogyasztók - közölte legfrissebb összegzésében a GfK Hungária csütörtökön.

GfK: tovább csökkent a fogyasztói bizalom

2011. március 30. 13:40

A Komplex Fogyasztói Bizalom Index, a Fogyasztói Várakozások Indexe és Vásárlási Hajlandóság Indexe is csökkent 2011 márciusában - közölte a GfK Hungária szerdán.

GfK: a tartós fogyasztási cikkek piacán még érezhető a válság

2011. március 22. 12:07

A gazdasági válság hatása még mindig érezhető a tartós fogyasztási cikkek piacán, Magyarországon a legnagyobb mértékben az informatikai hardver piac esett vissza - közölte a GfK Hungária Piackutató Intézet a legfrissebb felmérésnek eredményét.

Még a ruhapénzt is elviszi a hiteltörlesztés hazánkban

2010. november 10. 10:22

Átrendeződött a magyar háztartások költési szerkezete: több pénzt adunk ki hitelek visszafizetésére és biztonsági tartalékok képzésére, ruházatra, utazásra és kultúrára viszont még a tavalyinál is kevesebb jut. Mfor.hu tudósítás.

Egyre többen bankolnak az interneten

2010. november 3. 13:02

A tavalyi első félévéhez képest egy év alatt jelentősen, 3 százalékponttal 16,5 százalékra nőtt a banki szolgáltatásokat interneten keresztül igénybe vevők száma a banki ügyfelek körében - állapítja meg a GfK Hungária Piackutató Intézet a pénzügypiaci adatszolgáltatásról készült legfrissebb tanulmánya.

Továbbra is alacsony a lakosság vásárlási hajlandósága

2010. október 6. 13:11

Továbbra is stabilan alacsony a lakosság vásárlási hajlandósága; a komplex Fogyasztói Bizalom Index (FBI) emelkedése lelassult: a második negyedévhez képest mindössze 2,8 ponttal 175,7 pontra emelkedett, míg az első negyedévhez képest a második három hónapban még hét ponttal nőtt - derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet és a Corvinus Egyetem közös felmérésének legfrissebb eredményeiből.

GfK: kevesebben járnak hetente plázába

2010. szeptember 15. 12:21

Csökkent a hetente egyszer, vagy többször plázába járók aránya, nőtt viszont azoké, akik csak havonta látogatnak bevásárlóközpontokat - derül ki a GfK Hungária legfrissebb, júliusában készült kutatásából.

Alkoholba fojtjuk bánatunkat

2010. augusztus 31. 10:14

Az elmúlt években a válság hatására több árukategóriában is jelentősen visszaesett a magyar háztartások fogyasztása. Ruhára például tíz százalékkal költöttünk kevesebbet az év első felében, mint tavaly. Tartja magát viszont a szeszesitalok és a dohányáruk piaca, sok magyar "alkoholba fojtja bánatát" – hangzott el a GfK Hungária piackutató keddi sajtótájékoztatóján.

Médiaszektor-vezetőt neveztek ki a GfK-nál

2010. augusztus 3. 16:21

2010. augusztus 2-tól Kántor Kata tölti be a GfK Hungária Piackutató Intézet Média szektorának szektormenedzseri pozícióját.

  • 1
  • 2
  • »
  • ›

Nyugdíj megtakarítás

Szabadság kalkulátor

Cafeteria kalkulátor 2021 ÚJ

CSED, GYED és GYES kalkulátorÚJ

CSOK kalkulátor

BÉR kalkulátor 2021ÚJ

Kisvállalkozói kalkulátor 2021 ÚJ

KATA kalkulátor 2021 ÚJ

KIVA kalkulátor 2021 ÚJ

A korona-krízisben hatszorozták meg a forgalmukat és az ügyfélszámukat – és közben még a bajba jutottakon is segítettek

A korona-krízisben hatszorozták meg a forgalmukat és az ügyfélszámukat – és közben még a bajba jutottakon is segítettek


A Blue Colibri App célja a kezdetektől az volt, hogy átsegítse az itthon még mindig több sebből vérző vállalati belső kommunikációs gyakorlatokat a 21. századba. Aztán tavaly márciusban beütött a koronavírus, és úgy érezték, a saját cégük építése ebben a helyzetben már nem lehet az egyedüli cél, így létrehoztak egy ingyenes alkalmazást, mellyel a leginkább küszködő vállalkozásoknak segítettek, hogy a felfordult világban is működőképesek maradhassanak, majd beszálltak egy projektbe, ahol egyszerre támogatták egy teljes szektor állástalanná lett dolgozóit és a munkaerőhiánnyal küzdő intézményeit. És közben a várakozásaikat messze felülmúló sikereket arattak.

MFOR hírlevél

Friss

  • 17:44
    Az eltűnt Pfizer-vakcinák nyomában – perelhet-e Magyarország?
  • 14:49
    Háború a Google és az ausztrál kormány között: fizetni nem akar a techóriás, leállítaná a keresőjét
  • 14:29
    Egyes kórházak nullszaldóval kezdték az újévet
  • 12:50
    Szijjártó Péter: 2 millió adag orosz vakcinát veszünk
  • 12:39
    Müller Cecília: borzasztóan messze vagyunk a nyájimmunitástól
  • 11:12
    Több ezer milliárdos lehetne a Zöld Biznisz, de a kormány vaktában lövöldöz
  • 10:46
    Varsó jogi lépéseket mérlegel, ha a Pfizer nem pótolja kiesett szállítmányait
  • 09:20
    Szijjártó Péter nagy vakcinavásárlást jelentett be - Szputnyik V-t veszünk
  • 08:44
    Koronavírus: 3 hónapja voltak utoljára ennyire kevesen kórházban
  • 08:24
    Orbán Viktor elárulta, hogy mikor lehet feloldani a korlátozásokat Magyarországon
„A borkészítés szenvedélyes műfaj” - Schieber Anita borról, alkotásról és üzletről

„A borkészítés szenvedélyes műfaj” - Schieber Anita borról, alkotásról és üzletről


Egy szokatlanul barátságtalan időjárással megvert évben, nehéz évjáratban indult útjára tíz évvel ezelőtt a Schieber Pincészet, a kezdeti nehézségek azonban így sem tudták elvenni a kedvet a továbbiaktól. Schieber Anita és férje, Schieber Markus tudatos technológia-fejlesztési lépésekkel, elhivatottsággal, tapasztalatszerzéssel vágott neki a megmérettetésnek, amely a borbarátok kegyeiért zajlik. A tudatos beruházások, a minőségre törekvés és a küldetéstudat meghozta az eredményeket is. A Schieber borok több rangos díjat elhoztak már, Schieber Anita mégis arra a legbüszkébb, hogy a szekszárdi borvidék messze földön híres borászokból álló mezőnye tavaly a borvidék legjobbjának választotta a Tabu kékfrankost.

Parragh László cégét is megsegítheti az iparűzési adó kormányzati megfelezése

Parragh László cégét is megsegítheti az iparűzési adó kormányzati megfelezése


A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) ötlete alapján döntött az Orbán-kormány az iparűzési adó megfelezéséről a 4 milliárd forint árbevétel alatti cégek esetében. Ebbe a kategóriába az MKIK saját cége, valamint Parragh László MKIK-elnök cége is beleeshet.

Befektetés

  • 18:26
    Pünkösdig zárva lesz az ország? A kormány szerint ez alaptalan rémhír
  • 11:42
    Jól jár, aki most akar jó családi házat eladni nagyvárosaink környékén
  • 09:34
    Jöhet a vakcinaútlevél
  • 05:37
    Kész csoda, de mindegyik ingatlanalapunknak sikerült pluszban végeznie tavaly
  • 18:34
    Óriási kérdőjel ez az év, csak a negatív reálkamat biztos
  • 14:29
    A Heineken többszázmilliós beruházásának felét kifizeti a magyar kormány
  • 18:14
    Mit tudtak elérni az abszolút hozamú alapok egy olyan elképesztő évben, mint 2020?
  • 11:20
    Friss információ szivárgott ki az Apple új kalandjáról
  • 17:47
    Zöld jelzést kapott Mészáros Lőrinc bankcsoportjának érdekeltsége
  • 07:42
    Trónfosztás a szupergazdagoknál
Mfor Trader

Kereskedjen az mfor trader rendszerével!

Kalkulátorok

Cafeteria kalkulátor ÚJ

CSED, GYED, GYES kalkulátor

Ingatlan bérbeadási kalkulátor

Betegszabadság és Táppénz kalkulátor

Ingatlanértékesítési adókalkulátor

Személyi kölcsön

Lakáshitel

Gyorskölcsön

Hitelkiváltás

Facebook

Rovatok

Makró
Vállalatok
Befektetés
Szeméyes pénzügyek
Galéria

Dosszié

Nyugdíj, öngondoskodás
Ingatlan
Hitel
Betétek, hitelek
Autópiac, járműipar
Média
Ipar
Startup

Kalkulátorok

Nyugdíj megtakarítás
Szabadság kalkulátor
Családi pótlék
Lakáshitel kalkulátor
CSOK kalkulátor
Összes kalkulátor

Partnerek

mfor.hu
Privátbankár
Millásreggeli
Bank360

Írjon nekünk!
Médiaajánlat
Impresszum
Jogi közlemény
Adatkezelés
Cookie-k (sütik) használata
Előfizetői ÁSZF