Ablonczy Ákost, a portál korábbi lapigazgatóját nevezte ki Fischer András április 8-án az Origo kereskedelmi igazgatójának. Az Origo Zrt. igazgatósága a március 31-én az Adhouse (médiaértékesítési igazgatóság) és az AdStudió összevonásával hozta létre a kereskedelmi igazgatóságot.
Ablonczy Ákos 2008. szeptember 1 – jétől a portál lapigazgatójaként erősítette az Origo Zrt. csapatát. Korábban az InfoRádió kereskedelmi és marketingigazgatójaként, a Hamu és Gyémánt Kiadó lapigazgatójaként és a Klubrádió kereskedelmi és marketingigazgatójaként tevékenykedett, azt megelőzően pedig a Metropol multinacionális ügynökségekkel kapcsolatos stratégiájáért felelt.
Az új kereskedelmi igazgató szerint az online, mint médiatípus a célcsoport-elérés mennyisége és minősége révén kivívta a médiafogyasztásban a legjelentősebbeknek járó piaci megítélést. Elérkezett abba az életciklusba, amikor már a hirdetők és az ügynökségek is felismerték az online médiatermékek megkerülhetetlen mivoltát. A 33 éves közgazdász végzettségű szakember feladatának tekinti az online, mint médiatípus hatékonyabb megismertetését a hirdetői piaccal, a technológiai háttértől, a kreativitás lehetőségein keresztül, az Origo Zrt. portfoliójában rejlő médiakoncentráció költség- és szakmai hatékonyságáig bezárólag.
További karrierhíreket az mfor.hu Egyről a kettőre rovatában talál.