2p

Új posztot hoztak létre az Origo Zrt-nél, a társaság kereskedelmi igazgatója Ablonczy Ákost, a portál korábbi lapigazgatója lesz.

Ablonczy Ákost, a portál korábbi lapigazgatóját nevezte ki Fischer András április 8-án az Origo kereskedelmi igazgatójának. Az Origo Zrt. igazgatósága a március 31-én az Adhouse (médiaértékesítési igazgatóság) és az AdStudió összevonásával hozta létre a kereskedelmi igazgatóságot.

Ablonczy Ákos 2008. szeptember 1 – jétől a portál lapigazgatójaként erősítette az Origo Zrt. csapatát. Korábban az InfoRádió kereskedelmi és marketingigazgatójaként, a Hamu és Gyémánt Kiadó lapigazgatójaként és a Klubrádió kereskedelmi és marketingigazgatójaként tevékenykedett, azt megelőzően pedig a Metropol multinacionális ügynökségekkel kapcsolatos stratégiájáért felelt.

Az új kereskedelmi igazgató szerint az online, mint médiatípus a célcsoport-elérés mennyisége és minősége révén kivívta a médiafogyasztásban a legjelentősebbeknek járó piaci megítélést. Elérkezett abba az életciklusba, amikor már a hirdetők és az ügynökségek is felismerték az online médiatermékek megkerülhetetlen mivoltát. A 33 éves közgazdász végzettségű szakember feladatának tekinti az online, mint médiatípus hatékonyabb megismertetését a hirdetői piaccal, a technológiai háttértől, a kreativitás lehetőségein keresztül, az Origo Zrt. portfoliójában rejlő médiakoncentráció költség- és szakmai hatékonyságáig bezárólag.

További karrierhíreket az mfor.hu Egyről a kettőre rovatában talál. 

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!