1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Május közepétől Tordai Péter, a hazai reklámszakma egyik meghatározó kreatív vezetője Executive Creative Directorként erősíti a Leo Burnett Budapest csapatát. Személyében a Nagy Dezső és Farkas Vilmos által vezetett kreatív teamekhez az egyik legkiemelkedőbb kreatív-stratégiai és vezetői tapasztalattal rendelkező hazai szakember csatlakozik.

Tordai Péter közel 15 éve kezdte reklámos pályafutását a McCann Erickson Budapestnél, onnan a Lintas (ma Lowe GGK) Budapesthez került, ahol Creative Group Head, majd kreatív és stratégiai munkájának elismeréseként Chief Creative Officer lett. Az elmúlt hat évben a BBDO Budapest kreatívigazgatója volt.

Szakmai múltjába többek között a Unilever márkáknak, a Nestlének, a Douwe Egberts kávé- és teamárkáknak, a Saturnnak, a Millinek, az Amstelnek és a Master Foods márkáknak készített hazai és regionális kampányok tartoznak. Portfóliója kreatív díjakban is bővelkedik, hogy csak a legfontosabbakat említsük: cannes-i National Diploma, több New York Festivals shortlist és számos Arany Penge elismerés. 2005-ben tagja volt a nemzetközi EFFIE zsűrinek, s kreatív vezetőként két ízben is hozzájárult az Év Ügynöksége díj megszerzéséhez.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!