Tordai Péter közel 15 éve kezdte reklámos pályafutását a McCann Erickson Budapestnél, onnan a Lintas (ma Lowe GGK) Budapesthez került, ahol Creative Group Head, majd kreatív és stratégiai munkájának elismeréseként Chief Creative Officer lett. Az elmúlt hat évben a BBDO Budapest kreatívigazgatója volt.
Szakmai múltjába többek között a Unilever márkáknak, a Nestlének, a Douwe Egberts kávé- és teamárkáknak, a Saturnnak, a Millinek, az Amstelnek és a Master Foods márkáknak készített hazai és regionális kampányok tartoznak. Portfóliója kreatív díjakban is bővelkedik, hogy csak a legfontosabbakat említsük: cannes-i National Diploma, több New York Festivals shortlist és számos Arany Penge elismerés. 2005-ben tagja volt a nemzetközi EFFIE zsűrinek, s kreatív vezetőként két ízben is hozzájárult az Év Ügynöksége díj megszerzéséhez.