A szakember feladata elsősorban az Ogilvy nemzetközi ügyfelein dolgozó kreatív csapat vezetése lesz. Érkezésével, Bartek Rams, vezető kreatívigazgató irányítása alatt, immár két csoportvezető kreatívigazgató tevékenykedik az ügynökségnél.
Kismarty-Lechner Balázs tizenhárom éve dolgozik a reklámszakmában. Pályáját grafikusként kezdte a Grey reklámügynökségnél, az azt követő éveket pedig art directorként, majd kreatívigazgatóként - egy egyéves new york-i szakmai kitérőtől eltekintve - a Publicisnél töltötte. Munkája során olyan márkákon dolgozott, mint a T-Online, a Coca-Cola, a Renault, a L’Oreal, a Vivendi és a Hewlett Packard. 2006-tól másodmagával vezette a Publicis kreatív csapatát, mint kreatívigazgató. Az Ogilvy Budapestnél 2008 novemberétől látja el a kreatívigazgatói posztot.