A Nők Lapja márkanév alatt a Sanoma Budapest kiadásában számos, a hetilapétól szűkebb témára koncentráló minőségi lap jelenik meg: Nők Lapja Évszakok, Nők Lapja Konyha és a Nők Lapja Esküvő. A márkakiterjesztések közé tartozik még a legsikeresebb női portál, a Nők Lapja Cafe, valamint a Nők Lapja Műhely könyvsorozat. Az új magazin az egészséges életmód és a megelőzés témák iránt nyitott olvasóközönséget szólítja meg, áll a cégcsoport közleményében.
A 100 000 példányban terjesztésre kerülő Nők Lapja Egészség főszerkesztője Dezslik Magdolna lesz, aki már tapasztalt a női lapok irányításában. Korábban a szintén Sanoma Budapest kiadásában megjelenő Meglepetés és Sikk című női hetilapok főszerkesztőjeként dolgozott.
Az új magazin a Nők Lapjához hasonló célcsoportnak, azaz a 35-55 éves, az egészséges életmódot fontosnak tartó, modern, igényes és tudatos, aktív életet élő nőknek szól. A csoport továbbra is fontosnak tartja az egészség témájú magazinok szegmensét, ahol jelenleg a Wellness magazinnal van jelen, 2006 végéig pedig a Családi Lap tartozott kiadványai közé. A médiavállalat szándékai szerint a Nők Lapja Egészség a szegmens meghatározó lapja lesz.
A Nők Lapja Egészség 16 illetve 32 oldalas mintaszámai behúzásra kerülnek a Nők Lapja 2., 7. illetve 10. számaiba. A lapbevezetést kiterjedt marketingkommunikációs kampány kíséri majd.
Mindeközben a Sanoma bővebb tartalommal és rövidebb névvel jelenteti meg bulvármagazinját a tavalyi év őszén piacra dobott Hello VIP-t. A jövőben mindössze VIP-ként utcára kerülő kiadvány eleddig nem hozta az elvárt eredményeket.
Menedzsment Fórum