2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

2007 márciusában jelenik meg a Sanoma Budapest legújabb havi magazinja Nők Lapja Egészség címmel. Az új lappal a kiadó tovább erősíti női magazin portfólióját, valamint a népszerű Nők Lapja márkát.

Ismét a nők a célpontban

A Nők Lapja márkanév alatt a Sanoma Budapest kiadásában számos, a hetilapétól szűkebb témára koncentráló minőségi lap jelenik meg: Nők Lapja Évszakok, Nők Lapja Konyha és a Nők Lapja Esküvő. A márkakiterjesztések közé tartozik még a legsikeresebb női portál, a Nők Lapja Cafe, valamint a Nők Lapja Műhely könyvsorozat. Az új magazin az egészséges életmód és a megelőzés témák iránt nyitott olvasóközönséget szólítja meg, áll a cégcsoport közleményében.

A 100 000 példányban terjesztésre kerülő Nők Lapja Egészség főszerkesztője Dezslik Magdolna lesz, aki már tapasztalt a női lapok irányításában. Korábban a szintén Sanoma Budapest kiadásában megjelenő Meglepetés és Sikk című női hetilapok főszerkesztőjeként dolgozott.

Az új magazin a Nők Lapjához hasonló célcsoportnak, azaz a 35-55 éves, az egészséges életmódot fontosnak tartó, modern, igényes és tudatos, aktív életet élő nőknek szól. A csoport továbbra is fontosnak tartja az egészség témájú magazinok szegmensét, ahol jelenleg a Wellness magazinnal van jelen, 2006 végéig pedig a Családi Lap tartozott kiadványai közé. A médiavállalat szándékai szerint a Nők Lapja Egészség a szegmens meghatározó lapja lesz.

A Nők Lapja Egészség 16 illetve 32 oldalas mintaszámai behúzásra kerülnek a Nők Lapja 2., 7. illetve 10. számaiba. A lapbevezetést kiterjedt marketingkommunikációs kampány kíséri majd.

Mindeközben a Sanoma bővebb tartalommal és rövidebb névvel jelenteti meg bulvármagazinját a tavalyi év őszén piacra dobott Hello VIP-t. A jövőben mindössze VIP-ként utcára kerülő kiadvány eleddig nem hozta az elvárt eredményeket.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!