2p

Megújul a kávékrémpor kategória piacvezető márkája. Az új arculathoz új kommunikáció is társul. A felfrissült arculatot és a márka új üzenetét november közepétől két új, egyedi animációs technikával készült reklámfilm is népszerűsíti.

A kávékrémpor-piacot 1995-ös debütálása óta uralja a Completa. A brandet sokszor a fogyasztók a kávékrémpor szinonimájaként is használják. "A fogyasztói kutatások eredményei folyamatosan igazolták hogy a márkát a vásárlók kiváló minőségűnek, megbízhatónak, természetesnek és barátságosnak látják, emellett pedig a tradíció is meghatározó eleme a brandnek" - mondta Szautner Péter, a Friesland Hungária Classic Dairy üzletág igazgatója.

Új kreatív koncepcióra épülő reklámokkal és a fogyasztók számára valódi értéket képviselő promóciókkal segítik a piaci pozíció további erősödését. Az arculat megújulását természetesen kommunikáció is kíséri, amely ezentúl még erőteljesebben hangsúlyozza azt a különleges élményt, melyet kávézás közben egyedül a Completa nyújthat, áll a társaság közleményében.

Az új üzenet - "Merüljön el a Completa krémességében!" - kommunikálására két új reklámfilm is készült, melyek november közepétől futnak az országos és kábeltelevíziós csatornákon. A filmekben látható effektek alkotója a homokfilmes animációiról híres Czakó Ferenc, aki most homok helyett Completa krémport használ az alkotásokban.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!