A kávékrémpor-piacot 1995-ös debütálása óta uralja a Completa. A brandet sokszor a fogyasztók a kávékrémpor szinonimájaként is használják. "A fogyasztói kutatások eredményei folyamatosan igazolták hogy a márkát a vásárlók kiváló minőségűnek, megbízhatónak, természetesnek és barátságosnak látják, emellett pedig a tradíció is meghatározó eleme a brandnek" - mondta Szautner Péter, a Friesland Hungária Classic Dairy üzletág igazgatója.
Új kreatív koncepcióra épülő reklámokkal és a fogyasztók számára valódi értéket képviselő promóciókkal segítik a piaci pozíció további erősödését. Az arculat megújulását természetesen kommunikáció is kíséri, amely ezentúl még erőteljesebben hangsúlyozza azt a különleges élményt, melyet kávézás közben egyedül a Completa nyújthat, áll a társaság közleményében.
Az új üzenet - "Merüljön el a Completa krémességében!" - kommunikálására két új reklámfilm is készült, melyek november közepétől futnak az országos és kábeltelevíziós csatornákon. A filmekben látható effektek alkotója a homokfilmes animációiról híres Czakó Ferenc, aki most homok helyett Completa krémport használ az alkotásokban.