A DDB Budapest által a Rauch Hungária Kft. Yippy márkájának bevezetésére készített szpotja a New York Festivals részeként megrendezett AME (Advertising and Marketing Effectivness) Awards megmérettetésén bronz fokozatot szerzett a nem-alkoholos italok kategóriájában. A többszörösen díjnyertes kampány stratégiai tervezése Varga Renáta, a DDB Budapest stratégiai igazgatója, a kreatív anyagok tervezése pedig Simon Zoltán, az ügynökség kreatív igazgatója nevéhez fűződik.
Az idén 10. évfordulóját ünneplő AME Awardson a reklámok kreativitása mellett azok hatékonyságát is értékelik. A nemzetközi zsűri tagjai marketing szakértők, hirdetők és reklámügynökségi szakemberek. Az alkotásokat kategóriánként bírálják el: először azt veszik górcső alá, hogy a különféle kampányok kreatív elemei mennyire felelnek meg a kategórián belüli elvárásoknak, majd az egyes kampányok piacra gyakorolt hatását vizsgálják.
A DDB Budapest már másodszor részesült az AME elismerésében: tavaly a McDonald's számára készített McFarm óriásplakát kampányával ugyancsak bronz fokozatot nyert. Ez az első nemzetközi díj, amit a DDB Budapest idén nyert, s egyben folytatása az ügynökség tavalyi sikersorozatátának: 2003-ban 16 hazai és nemzetközi elismerésével Magyarország legdíjazottabb reklámügynöksége lett.
Kapcsoló anyag
Döntőbe jutott New Yorkban egy magyar reklámfilm
Újabb nemzetközi elismerés magyar reklámoknak
A nemzetközi mezőnyben is megállta a helyét az idehaza Arany EFFIE díjat kapott reklám.