Mezriczky László váltja a néhány hete távozott Nagy Bálintot a Magyar Telekom marketingigazgatói posztján. Mezriczky László a Külkereskedelmi Főiskolán, majd a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen végzett marketing-szakközgazdászként, Mester Közgazdászi minősítését a Newport International University-n kapta.
Mezriczky tizenöt éve dolgozik marketing területen. 1991 és 1995 között a Kontraxnál lát el különféle marketingvezetői feladatokat. 1995-ben csatlakozik a Digitalhoz marketing igazgatóként. 1998-ban a Compaq és a Digital egyesülése után a Compaqban vezeti a marketinget. 2000-től a Compaq kelet-európai leányvállalatainak marketingkoordinátora is egyben, majd 2001-től a Compaq EMEA Marketing Council tagja a régió képviseletében.
2002 nyarától, a HP és a Compaq egyesülése után a HP vállalati kommunikációjáért, valamint a nagyvállalati marketingért felel.
Dr. Simon András a Pécsi Tudományegyetem Állam és Jogtudományi karán végzett jogász, később a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetemen szerzett lobbi szakképesítést. Tizenegy évig dolgozott újságíróként. 1994 és 2005 között a Magyar Televízió és a TV2 hírműsorainak szerkesztő-műsorvezetője, 2002-től a Pulitzer-emlékdíjas Este című közéleti-politikai magazinműsor főszerkesztője, műsorvezetője. 2005 és 2006 között a Magyar Televízió műsorokért felelős alelnöke.