Egyedülálló kezdeményezésként a Nike Európában először Budapesten, az Andrássy út 12. szám alatt nyitotta meg a kizárólag utcai kollekciót árusító üzletét, a Nike Sportswear Store-t. A boltban a klasszikusnak számító termékek mellett olyanokat is megtalálhat a trendkedvelő vásárló, amihez eddig Magyarországon sehol sem juthatott hozzá. Az üzlet az év négy évszakában teljesen megújuló választékkal, női és férfi kollekcióval várja a sportos viseletet kedvelő vásárlókat.
A bolt megnyitójának mottója "A Nike az utcára tör!", ezért a hozzá kapcsolódó divatbemutatón is az Andrássy útra "törtek" a kollekciót bemutató modellek. A Nike az első olyan sportmárka, amely önálló üzlettel költözött a patinás sugárútra. Tavaly a Puma a Deák tér közeli Fashion Streeten nyitott hasonló koncepció alapján üzletet, speciális kollekciója számára.
A világörökség részét képező Andrássy út egyre nagyobb népszerűségnek örvend a legnagyobb világmárkák körében. Néhány éve elsőként nyitott az igényes férfiruhát gyártó Zegna. A következő nagy név megtelepedésére 2007-ben került sor. A világvárosokból nélkülözhetetlen Luis Vuitton az Opera tőszomszédságában nyitott patinás szalont, s már a belső kialakításokon dolgoznak a mellette lévő üzlethelyiségben, ahol a Burberry nyitja első hazai üzletét.
Szintén a közeljövőben nyit az Operával szemben, az egykori Wahrmann-palotában a Gucci. A nagy márkák listáját gyarapító Chanel és Dior viszont információink szerint a Fashion Streetet választotta budapesti üzletei számára. A Napi Gazdaság úgy tudta, hogy még egy francia név, a Lafayette is a fővárosba költözik a Divatcsarnok épületébe, ám ez utóbbi hírt az ingatlanfejlesztésért felelős Orco már cáfolta.