A cikk szerint a bontás gondolata a Tárnok-Székesfehérvár vasútvonal építésénél közreműködő néhány alvállalkozó fejében fogant meg, az építési anyagokat szállító cégek ugyanis hiába várnak a járandóságukra.
Az egyik cég a vonatközlekedés szüneteltetését kérte a MÁV-tól Tárnok és Székesfehérvár között, hogy elbontsa az állomás kábelépítményeit, mert több mint 17 millió forinttal tartozik neki.
A majdnem 55 milliárd forintos beruházásra létrejött konzorcium egyik fő tagvállalatának - melynek alvállalkozói láncába tartozik az érintett cég - projektvezetője szerint az alvállalkozó nem bonthat, mert a vállalkozói szerződés szerint a leszállított anyagok tulajdonjoga automatikusan átszállt a megrendelőre.
A Népszabadság megjegyezte: ha az alvállalkozó annak ellenére bont, hogy a MÁV erre nem adott engedélyt, akkor a vasúti közlekedés veszélyeztetéséért akár börtönbe is kerülhetnek.
MTI