2p

A világ legnagyobb gyorsétteremlánca Kobe Bryant után újabb NBA sztárt nyert meg a reklámjainak.

A McDonald's lázas keresésbe fogott azután, hogy január végén nem hosszabbították meg Kobe Bryanttal kötött szerződést, mivel a sportoló elleni szexuális zaklatás miatt folyó per negatív színben tüntette volna fel a hamburgerláncot.

A jelentős médiavisszhangot kiváltó per hatására ugyanakkor már szeptemberben lekerült Kobe Bryant a McDonald's kreatívjairól, és a vele forgatott négy reklámszpot is dobozban maradt. Ezek után a hamburgeres cég már a "napokat számolta", hogy a december 31-éig élő 3 éves támogatói megállapodásuk mikor jár le.

Úgy tűnik gyorsan sikerült megtalálni a kínai Yao Ming személyében Bryant utódját. A 23 éves játékos, aki a Houston Rockets centere, azért is tűnhet remek választásnak, mivel nem csak az Egyesült Államokban örvend töretlen népszerűségnek, de hazájában is óriási rajongótáborral bír.

Yao népszerűségét persze nem a McDonald's ismerte fel először, a játékos szponzora többek között a sportszergyártó Reebok, az Apple Computer, és a Visa bankkártyáit is vele népszerűsítik. A megállapodás értékét nem hozták nyilvánosságra, ám a bennfentesek szerint milliós nagyságrendű megállapodásról lehet szó. Ez pedig tovább növeli a kínai játékosnak a Forbes által 14,5 millió dollárosra becsült éves jövedelmét.

Kapcsolódó anyag
Kobe Bryant: vége a hamburger-reklámoknak

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!