2p

Enviga névre hallgat az az új ital, melyet Európában először Magyarországon vezet be a Coca Cola. Ez a zöld tea alapú funkcionális ital új kategóriát teremt Magyarországon. Az Enviga élénkíti az anyagcserét, ezzel segít abban, hogy az emberi szervezet gyengéden serkentse energia(kalória)-felhasználását. A gyártó italát egy újabb lépésnek tekinti a kiegyensúlyozott és aktív életmód felé, hasonlóan ahhoz, mint amikor valaki a lépcsőt választja a lift helyett.

Napjaink feszített tempójú világában egyre tudatosabban figyelünk anyagcsere-folyamatainkra. Az anyagcsere mindazokat a kémiai reakciókat, biokémiai folyamatokat foglalja magában, amelyek során a szervezetbe bekerülő, vagy ott raktározódó anyagok lebomlanak, energiát termelnek, illetve egymásba átalakulnak, azaz új anyagok szintetizálódnak belőlük. A kiegyensúlyozott anyagcsere alapja elsősorban a rendszeres fizikai testmozgás és a megfelelő étrend.

Hogyan hat az Enviga?

Az Enviga egy olyan új termék, mely a zöld teában található EGCG (epigallokatekin-gallát) nevű antioxidáns és a koffein egyedi kombinációjának köszönhetően élénkíti az anyagcserét, és ezzel gyengéden növeli a szervezet kalória-felhasználását.

Ördög Nóra lett az ital arca

Réder András, az Enviga márkamenedzsere elmondta: „Az Enviga – amelyet a Coca-Cola Magyarország hoz forgalomba – bevezetésével új kategóriát teremtünk a magyarországi funkcionális italok piacán. Ezért különösen fontosnak tartjuk, hogy a termék funkcionalitását pontosan bemutassuk a fogyasztók számára. Ennek érdekében a bevezetést erőteljes kommunikációs kampány kíséri, amelynek arca Ördög Nóra, a márka egyik nagykövete.”

(x)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!