2p

A Lidl és a Google úgy látta, hogy ketten együtt biztonságosabbá tehetik a boltlánc és a beszállítók közötti kapcsolatot.

A Lidl és a Kaufland tulajdonosa, a német Schwarz Group bejelentése szerint hosszú távú együttműködési szerződést kötöttek a Google-lal annak érdekében, hogy biztonságosabbá tegyék az áruházlánc beszállítóinak informatikai kapcsolatát a kiskereskedővel. 

Az együttműköésről szóló tájékoztatásban szereplő marketingduma szerint digitális, felhőalapú együttműködési megoldásokat telepítenek a Lidlnél a pénzügyi és az egészségügyi szolgáltatások nyújtására, továbbá a közintézményekkel való kapcsolattartásra. A két cég vezérigazgatója elmondta az ilyenkor szokásos szövegeket arról, milyen nagyszerű partnerre találtak egymás cégében.

Az új technológia lehetővé teszi a Schwarz Group beszállító partnereinek, hogy a saját oldalukról titkosítsák adataikat. Oly végtelenül bizalmasan kezelhetik az információkat, hogy abba még a rendszert szolgáltatói oldalról támogató Google-nak sem lesz betekintése. Az ígéret szerint az európai adatközpontokban teljes biztonságban tárolhatják az kiskereskedőkkel folytatott üzleteikkel kapcsolatos adatokat. A felek a kiberbiztonság erősítésében is együttműködnek egymással. Közleményük szerint ez azt jelenti, hogy egyesítik az erről gondoskodni hivatott informatikai rendszereiket. Az intézkedés tehát várhatóan biztonságosabbá, hatékonyabbá teheti a boltlánc működését, ami – bár nem látnak belőle sokat – a vevőknek is jó lehet. (Via ESM Magazine

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!