3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Amikor valaki vállalkozni kezd, akkor az egyik marketingstratégiai eszköze az adott termékek, szolgáltatások reklámozása lesz különféle platformokon és felületeken.

Azonban ezeknek a termékeknek és szolgáltatásoknak a reklámozása nem mindig hozza el a várva várt eredményeket. Ilyenkor egy ütős szövegre lehet szükség, ami kifejezetten a célközönségnek szól és cselekvésre készteti ezt a bizonyos közösséget. A szövegírás nem más, mint a marketing és a reklám egyik kulcseleme.

Miért fontos a szövegírás és kik azok a szövegírók?

Ha tehát van egy vállalkozásunk, akkor a célunk között szerepel, hogy sikeresen működjön. Ehhez reklámokat és különféle marketingstratégiákat alkalmazunk. Ezek is nagyon fontosak a vállalkozás elindításában és felfuttatásában, de a vállalkozáshoz kapcsolódó cikkek és szövegek fogják igazán vásárlásra motiválni az embereket. Ezeket a szövegeket profi szövegírók írják, akik az adott szövegeket úgy építik fel, hogy annak minden szava, mondata érdekelje a cél - és vásárlóközönséget. Tehát egy-egy cég, vállalakozás reklámjaihoz és marketingstratégiájához szorosan kapcsolódik a szövegírás, amely mögött mindig képzett, profi szövegíró áll.

A szövegíró írhat weboldalakra cikkeket, blogcikkeket is készíthet, de nem áll távol tőle a szociális média felületek kezelése sem, hiszen az emberek elsősorban ezeken a felületeken tájékozódnak és gyűjtenek információkat, olvasnak véleményeket egy-egy adott szolgáltatással, termékkel kapcsolatban.

Kiknek írhatnak a szövegírók, kiknek lehet szüksége szövegek írására? A skála meglehetősen széles. Minden olyan cégnek és vállalkozásnak, akiknek fontosak a vásárlói, az ügyfelei, azaz a célközönsége. A szövegíróknak meg van az a képessége, hogy létrehozzák azt a bizonyos köteléket a nagyobb cégek, a kisvállalkozások, a különféle kereskedelmi egységek, a startup vállalatok, az online működő webshopok vagy akár a nonprofit szervezetek és a vásárlók, kliensek között.

Amikor a fent említett vállalkozást vezetők meghallják azt a szót, hogy szövegírás, valami nagyon bonyolult dologra gondolnak. Azonban, hogy megértsék a szövegírás fontosságát, elsősorban a saját cégük, vállalkozásuk céljait és igényeit szükséges felmérniük és akkor mindenki láthatja, hogy önmagában egyetlen marketingstratégia sem lesz elegendő, hogy az adott célközönséget megszólítsuk és mozgósítsuk. Itt jönnek a képbe a szövegírók, akik fel vannak vértezve azzal a tudással és rendelkeznek azokkal a készségekkel és képességekkel, amelyekből az adott vállalkozás is profitál majd. Nem mellesleg rengeteg időt is megspórolhatnak azok, akik professzionális szövegírókra bízzák a szövegírást. A szövegírás költségekkel jár ugyan, de ez az összeg rövid időn belül és sokszorosan megtérül a szövegírást megrendelő cégek számára.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!