3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Most, amikor már több mint 10 éve aktívan jelen van a vállalkozások életében a Facebook, azt gondolná az ember, hogy már mindenki keni-vágja a posztolás mikéntjét, miértjét, ám a hírfolyamot görgetve nagyon úgy tűnik, hogy van még mit tanulni és ismételni.

Éppen ezért a mai cikkünket annak szánjuk, hogy kicsit felelevenítsük a Facebook posztolás alapvető szabályait. Természetesen hely szűkében kénytelenek vagyunk kicsit zanzásítani, de a lényeg remélhetőleg így is átmegy majd.

Nem szabad félvállról venni!

Míg bő tíz évvel ezelőtt a Facebook volt az egyeduralkodó közösségi oldal, ma már megannyi másik platformon is aktívan jelen kell lenni. Ez azonban korántsem jelenti azt, hogy a jó öreg Facebookot hanyagolni kellene vagy lehetne, sőt, éppen ellenkezőleg.

Ha úgy érzed, hogy még mindig nem az igazi, elkelne egy kis segítség, akkor a Klikkmarketing Facebook hirdetéseid kezelésében is a segítségedre lehet akár.

Mutatjuk, hogy mire figyelj!

  • A rendszeres posztolás még mindig nagyon hasznos, így érdemes napi egy bejegyzést feltétlenül közzétenni.
  • Hogy mikor posztolj, azt a saját közönséged határozza meg, hiszen más lesz az ideális időpont akkor, amikor egyetemistákat célzol meg, és megint más, ha a gyári munkások a célcsoportod.
  • A posztok tartalmát tekintve váltogatni érdemes a szöveges, képes, videós és hivatkozással megspékelt változatok között, és igazán hasznos tartalomnak kell lennie ahhoz, hogy a nagy zajban a követők észre is vegyék.
  • A cégedhez és a szakterületedhez kapcsolódó hírek, érdekességek mindig jó választásnak bizonyulnak, ahogy azt is díjazzák a követők, ha beleshetnek picit a kulisszák mögé.
  • Fontos, hogy próbálj meg kommunikálni a közönségeddel, legyen interakció, ám nem csupán a mennyisége, hanem a minősége is érdekes ennek. Hiába van minden posztodon 300 like, ha abból sosem jön vásárlás, vagyis nem a célcsoportod követi az oldaladat.

Az organikus és a fizetett elérés

Ezek ketten minden vállalkozás legnagyobb mumusai, hiszen míg az előbbinél az állandóan változó algoritmus nehezíti meg a posztolók dolgát, addig az utóbbinál igazán nagy szakértelmet kíván, hogy mindent úgy állíts be, hogy a lehető legkevesebb összeget kelljen fizetned a kattintásokért.

Ezzel együtt fontos észben tartani, hogy ezeken a platformokon mindig minden változik, mondhatni egyetlen állandó dolog van, és az a változás. Ha szeretnéd, hogy a vállalkozásod sikeres legyen, akkor nem teheted meg, hogy nem maradsz mindig képben!

Legyen célod!

Végezetül egy fontos intelem: mindig minden posztodnak kell, hogy legyen célja. Soha ne tégy közzé bejegyzést csak azért, mert kell, mert már egy ideje nem tettél ki semmit! Mindig fontold meg, hogy mi a célod az adott bejegyzéssel, mit szeretnél vele elérni.

Sokkal sikeresebb lesz ugyanis minden posztod, amiről tudod, hogy miért, milyen céllal teszed közzé, éppen ezért érdemes akár együtt is gondolkodni erről a Klikkmarketing csapatával.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!