3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Most, amikor már több mint 10 éve aktívan jelen van a vállalkozások életében a Facebook, azt gondolná az ember, hogy már mindenki keni-vágja a posztolás mikéntjét, miértjét, ám a hírfolyamot görgetve nagyon úgy tűnik, hogy van még mit tanulni és ismételni.

Éppen ezért a mai cikkünket annak szánjuk, hogy kicsit felelevenítsük a Facebook posztolás alapvető szabályait. Természetesen hely szűkében kénytelenek vagyunk kicsit zanzásítani, de a lényeg remélhetőleg így is átmegy majd.

Nem szabad félvállról venni!

Míg bő tíz évvel ezelőtt a Facebook volt az egyeduralkodó közösségi oldal, ma már megannyi másik platformon is aktívan jelen kell lenni. Ez azonban korántsem jelenti azt, hogy a jó öreg Facebookot hanyagolni kellene vagy lehetne, sőt, éppen ellenkezőleg.

Ha úgy érzed, hogy még mindig nem az igazi, elkelne egy kis segítség, akkor a Klikkmarketing Facebook hirdetéseid kezelésében is a segítségedre lehet akár.

Mutatjuk, hogy mire figyelj!

  • A rendszeres posztolás még mindig nagyon hasznos, így érdemes napi egy bejegyzést feltétlenül közzétenni.
  • Hogy mikor posztolj, azt a saját közönséged határozza meg, hiszen más lesz az ideális időpont akkor, amikor egyetemistákat célzol meg, és megint más, ha a gyári munkások a célcsoportod.
  • A posztok tartalmát tekintve váltogatni érdemes a szöveges, képes, videós és hivatkozással megspékelt változatok között, és igazán hasznos tartalomnak kell lennie ahhoz, hogy a nagy zajban a követők észre is vegyék.
  • A cégedhez és a szakterületedhez kapcsolódó hírek, érdekességek mindig jó választásnak bizonyulnak, ahogy azt is díjazzák a követők, ha beleshetnek picit a kulisszák mögé.
  • Fontos, hogy próbálj meg kommunikálni a közönségeddel, legyen interakció, ám nem csupán a mennyisége, hanem a minősége is érdekes ennek. Hiába van minden posztodon 300 like, ha abból sosem jön vásárlás, vagyis nem a célcsoportod követi az oldaladat.

Az organikus és a fizetett elérés

Ezek ketten minden vállalkozás legnagyobb mumusai, hiszen míg az előbbinél az állandóan változó algoritmus nehezíti meg a posztolók dolgát, addig az utóbbinál igazán nagy szakértelmet kíván, hogy mindent úgy állíts be, hogy a lehető legkevesebb összeget kelljen fizetned a kattintásokért.

Ezzel együtt fontos észben tartani, hogy ezeken a platformokon mindig minden változik, mondhatni egyetlen állandó dolog van, és az a változás. Ha szeretnéd, hogy a vállalkozásod sikeres legyen, akkor nem teheted meg, hogy nem maradsz mindig képben!

Legyen célod!

Végezetül egy fontos intelem: mindig minden posztodnak kell, hogy legyen célja. Soha ne tégy közzé bejegyzést csak azért, mert kell, mert már egy ideje nem tettél ki semmit! Mindig fontold meg, hogy mi a célod az adott bejegyzéssel, mit szeretnél vele elérni.

Sokkal sikeresebb lesz ugyanis minden posztod, amiről tudod, hogy miért, milyen céllal teszed közzé, éppen ezért érdemes akár együtt is gondolkodni erről a Klikkmarketing csapatával.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!