TÁMOGASSA A FÜGGETLEN, MINŐSÉGI ÚJSÁGÍRÁST, TÁMOGASSON MINKET!
Lapunk Minőségi Újságírás díjat kapott 2020. júliusában


		
	
mfor.hu

A második negyedéves mélypont után a világ egyik legnagyobb autóipari beszállítója, a Continental javítani tudott. A Magyarországon is komoly gyártó és fejlesztőkapacitással rendelkező társaság szerint az európai járműpiacon még komoly gondok vannak.

A Continental 2020 harmadik negyedévében egy továbbra is erősen változékony piaci környezetben összességében stabil negyedéves eredményt ért el. Az elmúlt negyedév működési szempontból jobban alakult, mint a történelmien gyenge 2020-as második negyedév.

A vállalatcsoport forgalma a harmadik negyedévben 10,3 milliárd euró (2019. 3. negyedév: 11,1 milliárd euró) volt. A konszolidálásból eredő módosításoktól és az árfolyamváltozásoktól megtisztítva 2019 azonos időszakához képest 2,7 százalékos csökkenés tapasztalható, míg 2020 második negyedévében ez még -40 százalék volt. A tisztított operatív eredmény a harmadik negyedévben az előző év azonos időszakához képest 832 millió euróra javult (2019. 3. negyedév: 612 millió euró). Ez 8,1 százalékos megtisztított árbevétel-arányos jövedelmezőségnek felel meg (2019. 3. negyedév: 5,6 százalék), derült ki a társaság közleményéből.

Újraindult az élet a második negyedéves mélypont után (Fotó: Continental) Újraindult az élet a második negyedéves mélypont után (Fotó: Continental)

Dr. Elmar Degenhart, a Continental igazgatótanácsának elnöke azt jelezte, hogy a koronavírus-járvány kitörése után azonnal meghozott intézkedéseink teljes mértékben beváltak. A segítségükkel a féket azonnal és határozattan behúzták. Kínában és Észak-Amerikában a piacok újraéledésével ugyanilyen határozottan újra felgyorsult a vállalat. A továbbra is nehéz piaci környezetben több mint kielégítő teljesítményt tudtak így felmutatni, amire szerinte építeni lehet. Emiatt bár továbbra is óvatosan, de optimistán tekintenek a jövőbe.

A piac a harmadik negyedévben főleg Kínában (6,3 millió egység;+10,7 százalék), valamint Észak-Amerikában (4,0 millió egység;+0,5 százalék) fejlődött a vártnál jobban. A személygépkocsik és könnyű haszongépjárművek gyártása Európában (4,2 millió egység;-8,0 százalék) – főleg Németországban (0,9 millió egység;-16,1 százalék) – még nem tért magához és jelentősen elmarad az előző év szintjétől. Az előzetes adatok szerint a harmadik negyedévben a személygépkocsik és könnyű haszongépjárművek gyártása világszinten közel 3,5 százalékkal összesen 20,3 millió egységre csökkent (2019. 3. negyedév: 21,0 millió egység).

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.

Lapunk Minőségi Újságírás díjat kapott 2020. júliusában


Jól jönne 1,5 millió forint?

A Bank360.hu és az Mfor kalkulátora alapján az alábbi induló törlesztőkre számíthatsz a THM-plafon végéig, ha 1,5 millió forintra van szükséged 60 hónapra: az Erste Bank személyi kölcsöne 32 418 forintos törlesztőrészlettel lehet a tiéd. A Cetelemnél 32 738 forint, a K&H-nál pedig 33 912 forint a törlesztőrészlet. Más kölcsönt keresel? Ezzel a kalkulátorral összehasonlíthatod a bankok ajánlatait.