Nettó 250 millió forint értékű médiatervezésre és médiavásárlásra kiírt közbeszerzési eljárást nyert el a Balásy Gyula nevével fémjelzett New Land Media Kft. Az erről szóló hirdetmény hétfőn jelent meg az uniós közbeszerzési értesítőben.
A tájékoztatás szerint a New Land Media a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság (NMHH) hirdetéseinek és reklámjainak, valamint a hirdetések és reklámok, pr-anyagok – nyomtatott, elektronikus és online – megjelentetését intézi médiavásárlás útján. A szerződés 2025 végéig, de legfeljebb a keretösszeg kimerüléséig érvényes, és várhatóan 20 darab kampányt foglal magába.
Mint a hirdetményből kiderül, az NMHH kampányainak célcsoportjai elsődlegesen a 18. évüket betöltött, hírközlési szolgáltatási előfizetéssel rendelkező magyar állampolgárok, emellett üzenetspecifikus célcsoportnak minősülnek a 6-16 éves gyermekek, a felsőoktatásban tanulók, a szülők, nagyszülők, a média- és hírközlési szakemberek, az álláskeresők, valamint a digitálisan éretlenek. Emellett külön célcsoportként határozták meg a szenior, 58 évnél idősebb korosztályt is.
A Hatóság hirdetéseivel a kampányok során országos és regionális televíziós csatornák adásaiban, országos és regionális, önkormányzati lapok hasábjain, online hirdetési felületeken, országos, regionális és helyi közszolgálati és kereskedelmi rádiók frekvenciáin, közterületi hirdetési felületeken (óriásplakát, citylight plakát, hirdetőoszlop, járműreklám, indoor plakát), valamint a közösségimédia-felületeken (Facebook, Instagram) és a Google, YouTube hirdetéseiben fogunk találkozni.
A meghirdetett közbeszerzési eljárásra a kormányzati kék óriásplakátok koronázatlan királyának ajánlatán kívül más pályázati anyag nem érkezett.
A New Land Media sikertörténete tehát folytatódik. A kft. a 2020-as 70,4 milliárdos forgalmát 2021-re 80,3 milliárd forintra növelte, adózott eredménye pedig a 2020-as 3,1 milliárd forintról 4,8 milliárd forintra ugrott. A tavalyi év profitjából az egyedüli tag Balásy Gyula több mint 1,5 milliárd forint osztalékot vett fel.